شناسهٔ خبر: 54121506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رئال قهرمان می‌شود

لیورپول تیمی و نفر به نفر در سطح رئال نیست

پدراک میاتوویچ، اسطوره رئال معتقد است این تیم از هر لحاظ نسبت به لیورپول در فینال لیگ قهرمانان برتری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 7 خرداد در پاریس فینال لیگ قهرمانان را برابر لیورپول برگزار خواهد کرد و شانس این را دارد تا برای چهاردهمین بار فاتح این رقابت‌ها شود. نحوه رسیدن رئال به فینال حیرت انگیز بود. رئال در یک‌هشتم نهایی توانست پی‌اس‌جی را از پیش رو بردارد در حالی‌که تا دقیقه 61 بازی برگشت در مجموع 2-0 عقب بود. در یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی هم رئال توانست چلسی و سیتی را حذف کند در حالی‌که در هر دو بازی موفق به زدن کامبک در دقایق پایانی شد.


 

پدراک میاتوویچ، زننده گل قهرمانی رئال در فینال سال 1998 برابر یوونتوس معتقد است کهکشانی‌ها شانس اول قهرمانی هستند:« کدام تیم در اروپا هشت بازیکن در اختیار دارد که سابقه فتح 4 لیگ قهرمانان را دارند؟ برابری با این رئال مادرید کار بسیار دشواری است. فکر نمی‌کنم لیورپول حتی نفر به نفر هم تیم بهتری نسبت به رئال باشد. هیچ تیمی کامل‌تر از رئال نیست و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.»

کامبک‌ها:« به یاد ندارم دیداری مثل سیتی-رئال را دیده باشم. انرژی هواداران و بازیکنان در بازی برگشت حیرت انگیز بود. هرگز چنین جوی را در برنابئو ندیده‌ام.»

 

مودریچ و هازارد:« کلاس فوتبال مودریچ را همچنان می‌توان در میدان دید. کیفیت او مرا شگفت زده نمی‌کند و سن برای او فقط یک عدد است. در مورد هازارد باید بگویم دوست دارم فصل بعد همان هازارد واقعی را ببینم. معتقدم او می‌تواند به فرم خوبش برگردد و ببینیم می‌تواند 6ماه همان بازیکنی باشد که در چلسی بود یا خیر. اگر مصدومیت‌ها اجازه دهند، چنین خواهد شد.»

آنچلوتی:« هیچ بازیکنی را ندیده‌ایم که از آنچلوتی گلایه کرده باشد. خیلی سخت است که یک باشگاه را به آن شکل بد در سال 2015 ترک کنی و سپس با پیروزی برگردی. او یک پدیده است. آنچلوتی رابطه نزدیکی با بازیکنانش دارد و همه برایش احترام قائلند. او به فوتبالیست‌ها اجازه تصمیم گیری می‌دهد.»

نظر شما