شناسهٔ خبر: 54121480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمانیه:

دست جوانان خوش استعداد را بگیریم/ مهاجرت یک گناه نابخشودنی است

استاندار فارس گفت: باید شرایط و زیرساخت‌ها را مهیا کنیم و دست جوانان خوش استعداد را بگیریم، چرا که مهاجرت آن‌ها یک گناه نابخشودنی است.

صاحب‌خبر -

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در اجلاس سراسری روسای پارک‌های علم و فناوری کشور که به میزبانی فارس و با حضور معاونان وزارتخانه‌های صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: در استان فارس دانشگاه‌های خوبی داریم که همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم کار را در جهت شعار سال اجرایی کنیم.

او با بیان اینکه ارتباط باید بین صنعت و معدن، بخش گردشگری، بخش خصوصی و مجامع خیریه برقرار شود، گفت: یکی از مصادیق رتبه بندی دانشگاه‌ها میزان ارتباط با صنعت، معدن و تجارت است که هر دانشگاهی نسبت به عرصه‌ای که وارد می‌شود باید تعامل کار داشته باشد.

استاندار فارس گفت: با قوانین خشک و پیچیده، اقدامات منتج به نتیجه نمی‌شوند و باید همه کمک کنند تا کار را اجرایی کنیم.

او با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید توجیه شود و یک مثلثی بین ادارات، سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی ایجاد شود، گفت: با محقق شدن این امر، نیاز‌ها احصا، اولویت و رتبه بندی می‌شوند.

استاندار فارس آمادگی مجموعه مدیریت ارشد استان در مباحث شرکت‌های دانش بنیان را اعلام کرد و گفت: فارس دومین استان کشور در حوزه کشاورزی و رتبه نخست در حوزه باغداری را دارد و در حوزه معدن و صنعت نیز رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است. در حوزه گردشگری هم به عنوان دومین استان در کشور و در بحث صنایع الکترونیک هم پیشرو است.

ایمانیه با بیان اینکه فارس قابلیت بالایی در صنایع، تجهیزات پزشکی و دارو دارد، گفت: باید شرایط و زیرساخت‌ها را مهیا کنیم و می‌توانیم محیط را آماده و دست جوانان خوش استعداد بگیریم، چرا که مهاجرت آن‌ها یک گناه نابخشودنی است.

نظر شما