شناسهٔ خبر: 54121305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع): دشمنان نظام امروز با نرم‌افزار به جوانان ما حمله می‌کنند

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: دشمنان امروز جوانان ما را با سلاح های الکترونیک و نرم‌افزارها نشانه گرفتند و به آنها از نوع روانی آسیب می‌زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سردار احمد ذوالقدر روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروز کوه گفت: امروز تیرهای دشمن را نمی شناسیم و جوانان ما از تیرهای ناشناخته دشمن از نظر روانی شهید، مصدوم، بستری و شیمیایی می شوند.
این مسئول ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز سوم خرداد، اظهار داشت: خرمشهر پاره تن ایران اسلامی بود، نماد مقاومت ،سختی، فداکاری و مقاومت و بزرگترین آرمان و آروزی هر ایرانی بعد از حمله رژیم عراق به ایران اسلامی بود و خرمشهر تنها متعلق به سوم خرداد نیست بلکه یک تاریخ  بزرگ برای نظام اسلامی است.
 وی ادامه داد: خرمشهر خشت، آجر و جغرافیا نبود  و در جشن آزاد سازی خرمشهر ، امام راحل (رض) گفت که خرمشهر را خدا آزاد کرد و بنا به فرمایش مقام رهبری خرمشهرهای دیگری در راه داریم.
فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران با اشاره به جهاد تبیین ، خاطرنشان کرد: دشمن  در زمان دفاع مقدس به فیروز کوه حمله نکرد اما با وجود دوری این شهرستان از بحبوحه جنگ در این شهرستان ۴۰۰ شهید منتسب و یکصد و پنجاه شهید مدفون داریم که به معنای جهادتبیین در زمان دفاع مقدس است.
ذوالقدر افزود: در زمان دفاع مقدس تمام کشورهای دنیا بر علیه ایران بودند و تنها سه کشور در مقابل ما قرار نداشتد، جنگ چند ماهه  اخیر در یکی از کشورهای اروپایی صدمات و تلفات زیادی وارد کرد ، اما فرزندان  دلیر ما هشت سال با دست خالی و اندیشه بزرگ و اعتماد به پیروزی جنگیدند و پیروز شدند.
وی اضافه کرد: در ۴۳ سال گذشته دشمنان بیش  از ۴۳ فتنه و تهاجم بر علیه ما به راه انداختند نظیر؛ دفاع مقدس، تجزیه کردستان، سیستان و بلوجستان، آذربایجان، گنبد ،حمله طبس، لانه جاسوسی آمریکا ، تحریم های ظالمانه ای که هر کدام یک کشور را تحت تاثیر قرار می دهد را به ما تحمیل کردند و ما از همه آنها سرفراز بیرون آمدیم.
فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: مادران و خواهرانی که جوان خود را به جبهه اعزام و برای آنان آذوقه فرستادند و در ایران به جای ۹ نفر  ۹۰ نفر از یک رزمنده دفاع کردند، رسیدگی به مجروحان و پذیرش با افتخار شهادت فرزندان نقش بی بدیل بانوان در طی دفاع مقدس بود که قابل تقدیر است.
محسن رحیمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان فیروز کوه نیز در این آیین  اظهار داشت: مسئولیت ها برای امتحان ما است  امرز امتحان ما در شهرستان فیروز کوه و خدمت به مردم این شهرستان  است و تلاش می کنیم با خدمت صادقانه از کسانی باشیم که در گام دوم انقلاب در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور گام برداریم.
گفتنی است: در این آیین از زحمات محمد حیدری منش تجلیل و محسن رحیمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان فیروز کوه تجلیل شد، محسن رحیمی پیش از این جانشین ناحیه مقاومت شهرستان پردیس بود

نظر شما