شناسهٔ خبر: 54120900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آنها خیلی باتجربه‌اند

پیش‌بینی آگوئرو از فینال؛ رئال شانس بیشتری دارد

سرخیو آگوئرو برای رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان شانس بیشتری نسبت به لیورپول قائل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو ستاره سابق سیتی و بارسلونا دیشب میهمان برنامه "ال هورمینگرو" بود. آگوئرو که پاییز گذشته به دلیل مشکلات قلبی مجبور شد زودتر از تصورات، فوتبال را کنار بگذارد، این روزها فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد و در کانال توئیچ خود با هواداران در ارتباط است.

 

آگوئرو در مورد بازنشستگی از فوتبال گفت:« در جریان یکی از تمرینات بود که احساس کردم ضربات قلبم نامنظم و سریع‌تر از همیشه است. برای 25 ثانیه قلبم تند می‌زد و آن 25 ثانیه برایم مثل 5 دقیقه گذشت. سپس در جریان مسابقه، آن 25 ثانیه تبدیل به یک دقیقه شد و تقاضای تعویض کردم. پس از تست‌های پزشکی به من گفتند که با درمان می توانم به فوتبال برگردم ولی تضمینی نیست که دوباره تکرار نشود. همه چیز ریسکی بود و پس از چند هفته تعمق به این نتیجه رسیدم که بازنشسته شوم. من یک فرزند دارم و می‌خواهم سال‌ها زندگی کنم. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم.»

 

آگوئرو با سوالی در مورد فینال لیگ قهرمانان نیز روبه‌رو شد. او در نیمه نهایی شاهد بود که سیتی، تیم سابقش چگونه به شکلی اعجاب آور توسط رئال حذف شد. پیش بینی آگوئرو در مورد فینال رئال-لیورپول در نوع خود جالب است:« بازی نزدیک و پیچیده‌ای خواهد شد ولی من معتقدم رئال شانس بیشتری دارد و قهرمان می‌شود. رئال تیم بسیار باتجربه‌ای در فینال‌هاست و نگاه کنید چگونه توانسته‌اند به این بازی برسند. لیورپول هم می‌داند رئال در بازی نهایی چه حریف دشواری است و برای این تیم احترام قائل است. در نهایت اما برایم فرقی نمی‌کند کدام تیم به قهرمانی برسد.»

نظر شما