شناسهٔ خبر: 54120238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تکریم بازنشستگان از توصیه های دینی و اخلاقی است

مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تکریم بازنشستگان و احترام به بزرگان از آموزه ها و توصیه های دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین روز چهارشنبه در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.

حجت الاسلام آزادی مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: دین اسلام احترام به بزرگان را در رفتار و خدمت به آنها بسیار مهم دانسته و بارها نیز در این زمینه سفارش شده که حرمت بازنشستگان عزیز باید همراه با خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی بر اهمیت نقش دولت در خدمت هرچه بهتر به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: دولت باید علاوه بر رسیدگی به اوضاع مالی و اقتصادی، از تجربه و دانش آنها در سایر بخش ها نیز استفاده کند و خدمات ۳۰ ساله این عزیزان به سادگی نادیده گرفته نشود.

33333

حجت الاسلام آزادی توجه به جایگاه بازنشستگان را زمینه‌ساز تربیت بهتر نسل موفق برای آینده توصیف کرد و افزود: بازنشستگان، بزرگ خانواده‌ها هستند و این نهاد برای حفظ پایداری خود به نقش بزرگان خانواده احتیاج دارد.

وی یکی از جنبه های تکریم بازنشستگان را ثبت و ضبط تجربه های آنان و استفاده در جامعه برشمرد و تصریح کرد: می توانیم با استفاده از تجربه بازنشستگان در حل مشکلات از آنها کمک بگیریم.

image_2022_5_18-16_36_59_708_6NP

در ادامه بهادری مسئول کانون بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان از رویکرد مدیران شرکت در تجلیل از بازنشستگان تقدیر کرد.

در این مراسم از 9 تن از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق تجلیل شد.

900

تاکنون 250 نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بازنشسته که 9 نفر آنها در سال گذشته و امسال به این افتخار نائل شده و متاسفانه 15 نفر آنها نیز فوت کرده اند.

انتهای پیام

نظر شما