شناسهٔ خبر: 54114938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عنبری: در نقش جهان کار بزرگی انجام دادیم/ سبک زندگی رونالدو را دوست دارم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ بانوان است. امکانات، رسیدگی و برنامه ریزی این تیم عالی است. قطعاً این نگاه و دیدگاه در بلند مدت روی فوتبال بانوان کشور تاثیرگذار است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کوثر عنبری دوازدهمین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه می کند. او تا کنون 2 نایب قهرمانی لیگ برتر، حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان و پایه  را تجربه کرده است. سپاهان این هفته پیروزی 17 بر یک مقابل ملی پوشان شهرکرد به دست آورد و این بازیکن توانست گلزنی کند. در همین راستا ایلنا با کوثر عنبری به گفتگو پرداخت:‌

* پیروزی پرگلی مقابل ملی پوشان شهر کرد داشتید؟

این بازی برای تیم ما سبک بود و خدا راشکر با نتیجه پرگل به نفع تیم ما به پایان رسید. تلاش ما در این بازی افزایش تفاضل گل تیمی و کمک به خانم گلی هاجر دباغی بود، که به اهدافمان رسیدیم.

*کمتر کسی فکر می کرد تیم شما یک گل دریافت کند.  چه شد که ابتدا بازی یک بر صفر به نفع حریف شد؟

 شاید در ابتدای بازی دست کم گرفتیم و یک گل خوردیم. البته این را باید یادآور شوم که به خاطر مصدومیت دو دروازه‌بان ما گلر سوم به میدان رفت.  فاطمه براتی به هر حال دروازه بان جوانی است و این شرایط پیش می‌آید.

*تا یادمان نرفته بعضی به سطح لیگ برتر بانوان انتقاد می کنند. نظر شما چیست؟

به هر حال لیگ برتر سطح اول فوتبال ایران است و اینجور موارد در اختیار فدراسیون است. باید پاسخگو باشند.

* 2 مسابقه ای  در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفتید؟

 این ورزشگاه بسیار مجهز است و از نظر انگیزشی تاثیر زیادی روی بازی تیم گذاشت. برای اولین در این ورزشگاه توانستیم شهرداری سیرجان را شکست دادیم. در واقع نشان دادیم هر وقت امکانات در اختیار ما قرار دادند، جواب شان را دادیم.

*وضعیت شما در تیم ملی چطور پیش رفت؟

در فصل جاری به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما در اردوی پایانی به خاطر  مصدومیت، پیش از جام ملت‌های بانوان آسیا دعوت نشدم. پیش از این هم در تیم‌های ملی پایه سابقه حضور دارم.

*ارزیابی‌ شما از  داوری لیگ برتر و بعضی انتقادات نسبت به این موضوع، چیست؟

 به هر حال هر انسانی ممکن است اشتباه کند، داوران هم از این قضیه مستثنی نیستند.  شاید اشتباه تاثیرگذار هم وقتی پیش بیاید اما من اعتقاد ندارم که سطح داوری پایین است.

*در فوتبال ایران و جهان  سبک بازی کدام بازیکن را می پسندید؟

 در فوتبال جهان سبک زندگی رونالدو را دوست دارم و با وجود بالا رفتن سن، بازی عالی به نمایش می گذارد. اما درباره بازیکن ایرانی سکوت می کنم و نام فرد خاصی را نمی برم. فقط می توانم بگویم  در فوتبال آقایان طرفدار تیم فوتبال سپاهان هستم. 

*سخن پایانی؟

 سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ بانوان است. امکانات، رسیدگی و برنامه ریزی این تیم عالی است. به همین خاطر باید از مدیران باشگاه تشکر کنم. قطعاً این نگاه و دیدگاه در بلند مدت روی فوتبال بانوان کشور تاثیرگذار است .

نظر شما