شناسهٔ خبر: 54114557 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

فعالیت دوباره ۱۳ مجموعه ورزشی تعطیل در پایتخت

سیدمهدی سیدعلی، معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران از تعمیر و راه اندازی ۱۳ مجموعه ورزشی تعطیل شده در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، در پی برگزاری نشست‌های مشترک بین مدیرعامل این سازمان و شهرداران مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۰، تعمیر و راه اندازی مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده در دستور کار سازمان ورزش قرار گرفت.

معاون فنی و اجرایی این سازمان با ارائه گزارشی در این راستا اظهار داشت: در پی تعاملات انجام شده، تعمیر و بازگشایی ۷ مجموعه ورزشی در منطقه ۱۵ شهرداری به انجام رسید. بر این اساس، مجموعه‌های ارسنجانی، مینابی، آزادگان، شهدای رضویه، شهدای مشیریه، شهدای افسریه و شهید نباتی تعمیر و در خدمت شهروندان منطقه قرار گرفتند.

سیدعلی افزود: در منطقه ۱۷ نیز مجموعه ورزشی امام سجاد علیه السلام به  طور کامل، تعمیر و به چرخه خدمت بازگشت.

به گفته وی، در منطقه ۲۰ نیز با تعمیر اساسی مجموعه‌های سیدالکریم، الزهرا ۵۵ و سلمان فارسی، شهروندان ساکن این منطقه بار دیگر از خدمات ارائه شده ورزشی بهره‌مند شدند.

معاون فنی اجرایی سازمان ورزش در بخش دیگری از اظهارات خود به تعمیرات در ۹ مجموعه ورزشی شامل خلیج فارس در منطقه ۱۸، ایثار و آزادگان؛ هر دو در منطقه ۸، شهید کاظمی در منطقه ۵، الزهرا ۵۳ در منطقه یک، متوسلیان در منطقه ۱۲، غدیر در منطقه ۲۲ و پردیس در منطقه ۱۱ اشاره کرد.

سیدعلی تأکید کرد: این اقدام، پاسخ به مطالبات ورزشی شهروندان به خصوص در مناطق محروم شهر است که در پی تعامل و نشست‌های مکرر مدیرعامل سازمان ورزش با شهرداران مناطق به بار نشسته و با تخصیص اعتبارات و کمک طرفین، به انجام رسید تا گامی مؤثر و محکم برای توسعه سلامت، ورزش و نشاط در محلات مختلف پایتخت برداشته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی دو ساله ناشی از شیوع پاندومی کرونا- مطابق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا- درآمدزایی سازمان ورزش از مجموعه‌ها نیز بسیار کاهش یافت ولی با این حال، بنا به رسالت ذاتی سازمان ورزش مبنی بر تسهیل استفاده شهروندان از امکانات ورزشی، دامنه این تعاملات گسترده و رایزنی برای تعمیرات اساسی در مجموعه‌هایی که به هر دلیلی قادر به خدمات دهی به شهروندان نیستند، ادامه خواهد یافت.

راه اندازی موتورخانه، تعویض دیگ‌های چدنی، تعمیر اساسی کف‌پوش های سالن چند منظوره، راه اندازی سیستم‌های سرمایشی و روشنایی، ایزوگام کامل سقف، تعمیر مشعل، تعمیر تشک کشتی و ... از جمله اقداماتی است که به منظور بازگشایی مجدد در مجموعه‌های یاد شده انجام و زمینه حضور ایمن شهروندان را فراهم کرده است.
گفتنی است؛ در فاز دوم این پروسه عملیاتی، راه اندازی و تعمیرات در مجموعه‌های مناطق ۱۱ و ۱۵ در دستور کار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام 

نظر شما