شناسهٔ خبر: 54113176 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گلایه رییس باشگاه بارسلونا از کوچ احتمالی بازیکنان

تهران- ایرنا- رییس باشگاه بارسلونا با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی این باشگاه امکان جذب بازیکنان مطرح را غیرممکن کرده است، گفت: عثمان دمبله می‌خواهد در بارسا بماند و ما پیشنهاد جدید خود را ارائه کردیم اما اکنون او با گزینه‌های دیگری که جذاب‌تر هستند مواجه و وسوسه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، لواندوفسکی، دمبله، فرنکی دی یونگ، آلوز، امباپه و خود ژاوی از جمله اسامی بودند که خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا از آنها صحبت کرد. ضمن اینکه مسائل اقتصادی این باشگاه بخش عمده این مصاحبه را به خود اختصاص داده بود.

لاپورتا در این گفت‌وگو درباره جذب لواندوفسکی با تاکید بر اینکه ما برای رقابتی کردن تیم کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اجازه دهید مدیریت فوتبال و دبیرخانه فنی کار کنند. نمی‌توانم با جزئیات پاسخ دهم. ضمن اینکه کار آسانی نیست زیرا با شرایط اقتصادی بسیار سختی درگیر هستیم.

وی در بخشی از این گفت‌و گو درباره خرید امباپه هم صحبت کرد و گفت: امباپه ۴۰ یا ۵۰ میلیون یورو خالص در هر فصل می‌خواست. ما هرگز به خرید بازیکنی فکر نمی‌کنیم که ۵۰ میلیون یورو خالص بخواهد اما لیگ قهرمانان را نبرد. هرگز بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ میلیون برای بازیکن پرداخت نمی‌کنیم.

رییس بارسا درباره ماندن یا نماندن عثمان دمبله در بارسا، اظهار داشت: پیشنهاد جدید خود را ارائه کردیم و منتظر پاسخ او در هفته آینده هستیم. او می خواست اینجا بماند اما اکنون با گزینه‌های دیگری که جذاب‌تر هستند، وسوسه شده است.

وی افزود: نمی‌توانیم طرف مقابل را مجبور کنیم با این حال به او پیشنهاد داده‌ایم چون مربی او را دوست دارد و من هم همینطور. به همین دلیل با در نظر گرفتن مسایل مالی باشگاه تلاش قابل توجهی برای ماندن او انجام داده‌ایم اما دمبله نمایندگانی دارد که به منافع او رسیدگی می‌کنند و امیدواریم تصمیم او تجدید نظر باشد.

لاپورتا درباره فرانکی دی‌یونگ و برخی بازیکنانی که احتمالا قصد ترک باشگاه را دارند، توضیح داد: هر آنچه بتوان برای باشگاه انجام خواهیم داد پس اجازه دهید مدیریت ورزش به کار خود برسد. اگر اهرم‌های اقتصادی که می‌خواهیم فعال کنیم بیرون بیاید، هیچ بازیکنی به دلایل اقتصادی نخواهد رفت.

لاپورتا درباره فروش بازیکنان احتمالی هم تصریح کرد: نمی دانم بازیکنان مهمی را می فروشیم یا نه. اگر چند معامله را انجام دهیم، شاید نیازی به آن نباشد.  

امید رییس باشگاه بارسلونا درباره کسب درآمد احتمالی تا تابستان، برخی معاملات از جمله فروش استودیو بارسا و امضای قرارداد CVC است که سرمایه اضافی را به بودجه نقل و انتقالات بارسلونا تزریق می‌کند.

نظر شما