شناسهٔ خبر: 54112552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قرارداد مشروط ۲ بازیکن خارجی استقلال

قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال برای فصل آینده مشروط است و تنها یکی از چهار بازیکن خارجی این فصل آبی‌پوشان قرارداد قطعی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال قهرمانی زودهنگام تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر صحبت‌هایی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات این تیم برای فصل آینده مطرح شده است، از جمله جدایی بازیکنان خارجی و پیشنهاد به چند بازیکن. در این بین فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال لیستی به باشگاه نداده و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.

استقلال در این فصل چهار بازیکن خارجی به نام‌های کوین یامگا، رودی ژستد، رافائل سیلوا و عزیزبک آمانوف دارد که در میان آنها تنها یامگا قرارداد دو ساله قطعی دارد. ژستد و آمانوف یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند، ولی ادامه همکاری آنها برای فصل آینده منوط به رضایت کادر فنی و باشگاه است. سیلوا مدافع برزیلی نیز قراردادش تا پایان فصل است و باید دید آیا حاضر می‌شود قرارداد خود را تمدید کند یا به فکر رفتن به تیم دیگری خواهد بود.

در میان بازیکنان داخلی، قرارداد محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور به پایان می‌رسد. مرادمند از اواسط فصل جاری راهی خدمت سربازی شد و کادر فنی تمایل دارد که این بازیکن قراردادش را با استقلال تمدید کند.

چند بازیکن سابق استقلال که لژیونر هستند برای بازگشت به این تیم ابراز تمایل کردند که می‌توان به محمد نادری اشاره کرد که سال گذشته در لیگ ترکیه حضور داشت. نفراتی مثل سیدمجید حسینی هم از جمله گزینه‌های مذاکره برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان هستند که البته هنوز به طور دقیق این موضوع قطعی نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما