شناسهٔ خبر: 54099890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضویت 6 هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال

رئیس جمعیت هلال احمر خلخال گفت: بیش از 6 هزار داوطلب عضو هلال احمر شهرستان خلخال می‌باشند که از این تعداد 780 نفر نیروی آموزش دیده و فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۶ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال هستند که بیش از ۷۸۰ نفر آنان، نیروی آموزش دیده و فعال در شهرستان می‌باشند.

وی با اشاره به آموزش ۱۵ مربی طی سال گذشته در روستاهای این شهرستان، افزود: در تمامی روستاهای بزرگ شهرستان خلخال تشکیل تیم‌های جمعیت هلال احمر و آموزش آنان الزامی بوده و جزء وظایف اصلی جمعیت هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال تصریح کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و بی‌منت در حوادث مختلف جاده‌ای، سیل، زلزله و حتی ایام کرونا به یاری مردم می‌شتابند که این نشان از روحیه جهادی در داوطلبین را دارد.

بابایی تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی ادامه داد: اصلی‌ترین وظیفه اطلاع‌رسانی، حوادث، مدیریت بحران، عملکرد ادارات و فعالیت نهادها با خبرنگاران بوده و خبرنگاران در صف اول اطلاع‌رسانی به مردم قرار دارند.

وی از حضور خبرنگاران در کولاک و وضعیت آب‌و‌هوایی بد در جاده‌ها و حوادث، در کنار امدادگران و راهداران از زحمات ویژه این قشر در شهرستان خلخال قدردانی نمود. 

انتهای پیام/3463/

نظر شما