شناسهٔ خبر: 54099669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اولین خرید سرمربی بارسلونا در فصل آینده

وینگر برزیلی اولین خرید سرمربی بارسلونا در فصل بعد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، ملی پوش برزیلی آماده است تا الند رود را در تابستان ترک کند، اما باید در نیوکمپ قبل از تکمیل قرارداد کار انجام شود.

سایت (GOAL) اعلام کرد رافینیا با شرایط شخصی برای انتقال تابستانی به بارسلونا موافقت کرده اما مذاکرات با لیدز تا پایان فصل متوقف شده است زیرا هر دو باشگاه در حال حاضر نگرانی‌های مبرم‌تری دارند. آن‌هایی که در الند رود هستند همچنان در مورد وضعیت خود در لیگ برتر عرق می‌کنند، با یک بازی مهم دیگر که در طول نبردشان برای شکست دادن این افت باید انجام شود، در حالی که مدیران در نیوکمپ در حال کار بر روی آزاد کردن فضا در تیم ژاوی و سقف دستمزد برای تقویت بیشتر هستند. گفته می شود که قراردادی با رافینیا، ملی پوش برزیلی در حال انجام است، با قراردادی که حقوق او را دو برابر می‌کند، با شرایطی که او را تا سال ۲۰۲۷ می‌رساند که اکنون در کاتالونیا تنظیم شده است.

این موینگر ۲۵ ساله که ۷ بازی ملی در کارنامه دارد، توسط دکو ستاره سابق بارسا که از ژوئن ۲۰۲۱ با او کار می‌کند، نماینده دارد. رافینیا امیدوار است که باشگاه فعلی خود را به سمت جایی امن هدایت کند، اما اگر تیم تحت مدیریت جسی مارش، مربی آمریکایی، از لیگ برتر انگلیس سقوط کند، کاهش قابل توجهی در بند آزادسازی او ایجاد خواهد شد. اگر لیدز به چمپیونشیپ سقوط کند، بارسا می‌تواند با ۲۵ میلیون یورو بازیکن برزیلی را به دست آورد.

رافینیا در حال مذاکره با بارسلونا برای انتقال تابستانی است. او دلش با انتقال به کاتالان بوده اما موانعی وجود دارد که باید قبل از هر گونه انتقالی برطرف شود. ژاوی در هفته‌های اخیر به همین موضوع اعتراف کرده و سرمربی بلوگرانا اعلام کرده است که خروج باید در تابستان تحریم شود تا از ورودها استقبال شود. برنامه این است که فیلیپه کوتینیو را به صورت دائمی به استون ویلا منتقل شود تا در هفته‌های آینده درآمدهای زیادی را از دست بدهد. با ظرفیت بازیکنانی مانند ساموئل اومتیتی، کلمنت لنگلت، نتو و فرنکی دی یونگ تیم تخلیه شود، در حالی که عثمان دمبله به سمت آژانس آزاد می‌رود.

بدون جذب سرمایه و کاهش صورتحساب دستمزد، بارسا قادر نخواهد بود آنهایی را که به آنها توجه دارد ثبت کند. رافینیا اکنون منتظر است، در حالی که به صورت شخصی نیز با فرانک کسیه، هافبک میلان و آندریاس کریستنسن، مدافع چلسی توافقاتی حاصل شده است و می توان بدون نیاز مبلغی آنها را خریداری کرد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما