شناسهٔ خبر: 54096482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

قزوین – ایرنا – رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: حسام طاهرخانی بازیکن تاکستانی تیم فوتبال امید استقلال تهران به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شد.

صاحب‌خبر -

حسین باجیوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی دانشجویان جهت آماده سازی برای حضور در جام جهانی دانشجویان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت ها و توانمندی های بسیار زیادی در رشته فوتبال و فوتسال و در بخش مردان و زنان دارد که دعوت های مکرر و متعدد ورزشکاران استان به اردوهای تیم های ملی، نشانگر گوشه ای از این ظرفیت ها است.

باجیوند در ادامه با اشاره به میزبانی قزوین از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، افزود:دور رفت این رقابت ها از دیروز به میزبانی استان در سالن شهید بابایی آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این مرحله از مسابقات، پنج تیم شورای دلبران، بهمن بهبهان، هیات فوتبال استان قزوین، کیا چالوس و آنی پمپ ترکان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

باجیوند افزود: در روز اول این رقابت ها تیم هیات فوتبال استان قزوین به مصاف کیای چالوس رفت که بازی با نتیجه هشت بر چهار به نفع نماینده استان به پایان رسید.

وی اضافه کرد: سایر رقابت های این لیگ نیز در قزوین در حال پیگیری است که نتایج آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما