شناسهٔ خبر: 54094553 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خرید انواع پنیر صبحانه با تخفیف‌هایی هیجان‌انگیز

  کشف پنیر یکی از خوشمزه‌ترین حوادث اتفاق‌افتاده در تاریخ غذاست. پنیر زمانی کشف شد که یک گله‌دار باتجربه تصمیم گرفت مقداری شیر تازه را

صاحب‌خبر -

 

کشف پنیر یکی از خوشمزه‌ترین حوادث اتفاق‌افتاده در تاریخ غذاست. پنیر زمانی کشف شد که یک گله‌دار باتجربه تصمیم گرفت مقداری شیر تازه را در کیسه‌ای که از معده گوسفند درست شده بود ذخیره کند و بعدا آن را باز کرد و با ماده‌ای منحصربه‌فرد به نام پنیر مواجه شد.

برای تهیه پنیر، تنها چیزی که واقعا نیاز دارید سه ماده شیر، نمک و کشت میکروبی زنده یا مایه پنیر است. سویه‌های خاصی از میکروب‌های اضافه‌شده به شیر، نقش مهمی در دادن طعمی متمایز به هر نوع پنیر ایفا می‌کنند. وقتی این سه ماده را با هم مخلوط می‌کنید، مایه پنیر فورا دست‌به‌کار می‌شود و شیر را دلمه می‌کند. به‌سادگی آب پنیر را می‌گیرد و ماده‌ای به نام پنیر به جا می‌گذارد.

با گذشت همه این سال‌ها شما می‌توانید تنها با چند کلیک در فروشگاه‌های آنلاین مانند اسنپ مارکت به انواع پنیر دسترسی پیدا کنید. از تخفیف‌های مختلف این سایت‌ استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درست جلوی در خانه تحویل بگیرید. در ادامه با هم سری به دنیای متنوع پنیرها می‌زنیم و لیست بلندبالای آن را بررسی می‌کنیم تا بهتر بتوانید برای خرید پنیر تصمیم بگیرید.

چه پنیری برای اول صبح بهتر است؟

12

دنیای پنیرها به دو قسمت تقسیم شده است: دسته اول پنیرهایی که برای صبحانه مصرف می‌کنیم و دسته دوم متعلق به پنیرهایی‌ست که در آشپزی استفاده می‌شوند. انواع پنیر صبحانه در طعم‌ها و شکل‌های مختلف در سراسر جهان تولید می‌شوند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند.

پنیر فتا یا پنیر سفید

13

پنیر فتا که به آن پنیر سفید هم می‌گویند، پنیر نرمی‌ست که از شیر کامل گوسفند یا ترکیبی از شیر گوسفند و شیر بز تهیه می‌شود. در یونان، فتا را در آب‌نمک درست می‌کنند و به پنیر ترشی معروف است. پنیر فتا به رنگ سفید مایل به کرم با سوراخ‌های کوچک و بافتی شکننده است.

کلسیم و فسفر در پنیر فتا به‌مقداری وجود دارد که می‌تواند به سلامت استخوان‌ها کمک کند. این پنیر به دلیل طعم و بافتی که دارد، می‌تواند یک مکمل عالی برای وعده‌های غذایی شما باشد. در واقع، یونانی‌ها به‌طور سنتی آن را روی میز می‌گذارند تا افراد آزادانه در طول وعده‌های غذایی مصرف کنند. در سایت اسنپ مارکت شما می‌توانید پنیر فتا را در اندازه‌های مختلف و با برندهای متنوع تهیه و با انتخاب زمان‌بندی مشخص، سفارشتان را به‌آسانی دریافت کنید.

پنیر لیقوان با اصالت آذربایجانی

هر کجای ایران که باشید احتمالا اسم پنیر لیقوان به گوشتان خورده است. با شنیدن اسم پنیر لیقوان اولین تصویری که در ذهن همه زنده می‌شود، ترکیب پنیر لیقوان، گوجه‌فرنگی، خیار و نان بربری تازه است. اصالت این پنیر به شهر تبریز برمی‌گردد و آن را به نام پنیر آذری هم می‌شناسند.

پنیر لیقوان از شیر گوسفند یا بز تهیه می‌شود و هر چه شیری که برای تهیه این پنیر استفاده می‌کنند چربی بیشتری داشته باشد، پنیر بافت نرم‌تری پیدا خواهد کرد. این پنیر در آب‌نمکی که درصد شوری بالایی دارد نگهداری می‌شود و به همین دلیل مصرف آن به کسانی که فشار خون بالا دارند، توصیه نمی‌شود.

پنیر خامه‌ای محبوب قلب‌ها

 

برای بسیاری از افراد پنیر خامه‌ای انتخاب اول وعده صبحانه است. پنیر خامه‌ای نوعی پنیر نرم و با طعم خنثی‌ست که از شیر و خامه گاو تهیه می‌شود. شیرینی کم، لطافت ملایم و بافت صاف ابریشمی این پنیر، آن را تبدیل به ماده‌ای همه‌کاره کرده است. می‌توانید پنیر خامه‌ای را روی یک نان شیرینی بمالید، آن را با خمیر کوکی یا خمیر کیک مخلوط کنید یا از آن به‌عنوان پایه‌ای برای کیک خامه‌ای استفاده کنید.

پنیر خامه‌ای به‌حدی در میان مردم محبوب است که تمام برندهای معروف تولید محصولات لبنی، یک خط تولید خود را به این پنیر اختصاص داده‌اند. در سایت اسنپ مارکت تمامی برندهای تولیدکننده پنیر خامه‌ای در یک جا جمع شده‌اند تا شما بدون نیاز به گشتن در فروشگاه‌های سطح شهر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پنیر لاکتیکی دوستدار بدن شما

در میان انواع پنیرهای صبحانه، پنیر لاکتیکی یکی از آن‌هایی‌ست که محبوبیت روزافزونی پیدا کرده‌ است. پنیر لاکتیکی در فرایند تولید، به باکتری‌هایی متکی‌ست که لاکتوز شیر را به اسیدلاکتیک تبدیل می‌کنند. وقتی اسیدیته شیر به‌حد کافی بالا می‌رود، شیر حتی بدون استفاده از مایه پنیر هم منعقد می‌شود.

پنیر لاکتیکی بافتی اسفنجی و نیمه‌سفت دارد و به‌شدت خوش‌خوراک است. این پنیر سرشار از پروتئین، فسفر و کلسیم است و به دلیل استفاده از باکتری‌های لاکتیکی برای تخمیر شیر، ویتامین‌های A و املاح معدنی مفید را به بدن شما می‌رساند.

پنیر ویلی یکی از اعضای پنیر خامه‌ای

پنیر ویلی عنوان یکی از پنیرهای پرفروش را در سایت اسنپ مارکت به خود اختصاص داده است. پنیر ویلی در گروه پنیرهای خامه‌ای دسته‌بندی می‌شود و تفاوتی که با پنیر خامه‌ای دارد این است که در فرایند تولید آن از پودر خامه استفاده نمی‌شود. این پنیر با بالابردن غلظت شیر تولید می‌شود و به همین دلیل ارزش غذایی بالایی دارد.

پنیر ویلی به دلیل چربی بالا و کنترل‌شده‌، شوری کم، بافت نرم و طعم خوب و ملایم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در وعده صبحانه و حتی برای تهیه دسرها و کیک‌های مختلف است. گسترش خرید آنلاین، این امکان را به شما می‌دهد که به‌راحتی بتوانید این محصول را با بیشترین تخفیف از سایت اسنپ مارکت تهیه کنید.

جادوی استفاده از پنیر آشپزی

پنیر ماده‌ای‌ست که در سراسر جهان استفاده می‌شود و بیش از نیمی از جمعیت جهان آن را دوست دارند. کشف پنیر، دنیای غذاها را برای همیشه متحول کرد. استفاده از پنیر در بعضی از غذاها به‌حدی اهمیت دارد که بدون پنیر، درست‌کردن آن‌ها امکان‌پذیر نیست. تصور خوردن پیتزا و همبرگر بدون پنیر پیتزا یا درست‌کردن لازانیا بدون پنیر مثل یک کابوس بی‌انتها می‌ماند.

اسنپ مارکت برای این‌که به‌راحتی بتوانید غذاهای مورد علاقه‌تان را با پنیر درست کنید، تمام پنیرهایی را که در غذاهای مختلف استفاده می‌شوند، در اختیار شما قرار داده است. در آشپزی بین‌المللی برای تهیه انواع غذاها از پنیرهای مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به چند نوع از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پنیر چدار طعم‌دار، خامه‌ای و سفت را می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد. یک برش پنیر چدار برای طعم‌دادن به ساندویچ گزینه ایده‌آلی‌ست؛ همچنین می‌توانید آن را به‌صورت رنده‌شده به‌عنوان چاشنی سوپ یا سالاد مصرف کنید.

 پنیر پارمسان خوشمزه و پرکاربرد

پنیر پارمسان یک پنیر ایتالیایی با طعمی قوی و آجیلی‌ست که ممکن است در عین‌ حال شیرین، شور و تلخ باشد. بافتی شکننده و دانه‌دار دارد و ممکن است رنگ آن از زرد روشن تا تیره متغیر باشد. پنیر پارمسان از شیر گاو تهیه می‌شود.

پنیر پارمسان بسیار مغذی‌ست. این پنیر سرشار از پروتئین، چربی آماده مصرف و مواد مغذی‌ست که از سلامت استخوان حمایت می‌کنند. پنیر پارمسان یک پنیر بدون لاکتوز و قابل هضم است. پنیر پارمسان به همان اندازه که مغذی‌ست، همه‌کاره است و می‌توان از آن در وعده‌های غذایی مختلف از پیش‌غذا گرفته تا دسر لذت برد.

طلب کن هرچه می‌خواهی!

چه به دنبال پنیر صبحانه باشید و چه برای درست‌کردن یک غذای هیجان‌انگیز به دنبال پنیر بگردید، آشنایی با یک فروشگاه مطمئن خیالتان را از کیفیت و تازگی پنیری که به دستتان می‌رسد راحت می‌کند.

فروشگاه اسنپ مارکت همیشه سعی کرده است تازه‌ترین محصولات را با ارائه تخفیف‌های مختلف در اختیار شما بگذارد. این کار باعث می‌شود در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانید محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید و با انتخاب بازه زمانی که برای شما مناسب است، سفارشتان را بدون هیچ دردسری تحویل بگیرید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما