شناسهٔ خبر: 54080519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فینال لیگ برتر هندبال بانوان؛

ساکت: هندبال سپاهان احیا شد/حضور والیبال در جوانان و لیگ دسته اول

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قهرمانی دو تیم زنان و مردان هندبال در لیگ را سخت‌ترین اتفاق دانست و گفت: بعد از چندین سال توانستیم هندبال را در این باشگاه احیا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا ساکت در خصوص قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: دهه ۸۰ دهه افتخار و دهه طلایی هندبال سپاهان بود. در آن زمان سپاهان بیشترین قهرمانی، لژیونر و ملی پوش را داشت ولی از سال ۹۰ تا ۹۹ دچار نوساناتی شد. با حضور در باشگاه از سال قبل و با حمایت اعضای هیأت مدیره که برخی از بزرگان هندبال هستند، توجه ویژه ای را به موضوع هندبال، مدارس و آکادمی هندبال و ارتقای دانش مربیان و اعزام آنها به کلاس‌های بین المللی و استفاده از مدرسان بین المللی در اصفهان انجام دادیم و نتایج خوبی کسب شد.

وی در ادامه افزود: سخت‌ترین و طولانی‌ترین لیگ هندبال را دختران و پسران ما با افتخار پشت سر گذاشتند و من امیدوارم این یک‌شروع مجددی برای هندبال سپاهان باشد. چون که سپاهان سال‌ها پرورش دهنده بهترین بازیکنان هندبال بوده است و ما هم در بخش خانم‌ها به رسالت خود آگاه هستیم.

مدیر عامل باشگاه ورزشی سپاهان تاکید کرد: مجدداً به هندبال ملی به هر دو بخش کمک می‌کنیم و هم دوش فدراسیون و هیأت اصفهان برای رشد این رشته تلاش می‌کنیم. هندبال به عنوان یک رشته ماندگار در فولاد سپاهان مطرح است.

وی درباره تعطیلی رشته‌های باشگاه سپاهان مثل بسکتبال و والیبال و فوتسال گفت: رشته‌های ما برای ۱۴۰۱ توسط هیأت مدیره و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت. در هندبال، فوتبال، تیروکمان، تیراندازی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری و والیبال در هر دو بخش زنان و مردان و ووشوی بانوان و رشته‌های متعدد در بخش استانی، کارگری و قهرمانی حضور فعال داریم و همه آنچه باید در ورزش شود برای ما مشخص شود. ما همواره در سپاهان هندبال را داشتیم و خواهیم داشت.

ساکت افزود: در بسکتبال امسال حضور نداریم. هیأت مدیره به جهت اینکه ذوب آهن ساختار خوبی در بسکتبال دارد در نظر گرفت که کار موازی نکنیم و دنبال تقویت رشته‌هایی باشیم که کمتر به آنها پرداخته شده است. نظر هیأت مدیره در رشته والیبال حضور تیم سپاهان در لیگ جوانان و لیگ یک است.

وی در پاسخ به این سوال که نامه‌ای با عنوان ممنوعیت حضور بازنشستگان در فولاد مبارکه رسانه‌ای شده بود، درحالی که شما به دلیل بازنشستگی از فدراسیون فوتبال جدا شدید ولی در سپاهان کماکان مشغول هستید، گفت: اینها سوالات حاشیه‌ای است در مورد ورزش از من بپرسید.

نظر شما