شناسهٔ خبر: 54077844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف انبارهای احتکاری روغن در محمودآباد و چالوس

با آزادسازی و مردمی‌سازی اقتصاد شاهد سوءاستفاده برخی در بازار بودیم که طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی و تشدید نظارت بر بازار هستیم که در این زمینه دو انبار احتکاری روغن در شهرستان‌های محمودآباد و چالوس کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، با آزادسازی و مردمی‌سازی اقتصاد شاهد سوءاستفاده برخی در بازار بودیم که طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی و تشدید نظارت بر بازار هستیم. 

علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی چالوس از کشف روغن احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان چالوس احتکار روغن کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، ۱۶۸ بطری یک کیلوگرمی و ۴ کیلوگرمی روغن خوراکی جامد و مایع احتکارشده کشف و با دستور قضایی انبار مورد نظر پلمپ  و پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه ارزش ریالی روغن مکشوفه احتکار شده ۵۰ میلیون ریال است، گفت: درخواست ما از شهروندان این است در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*محتکر روغن نباتی در محمودآباد دستگیر شد 

محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن احتکاری از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان محمودآباد اقدام به احتکار روغن کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران علاوه بر هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا، ۴تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: اموال مکشوفه به دلیل ثبت نشدن در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.

حسین‌زاده در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و قاچاق و احتکار کالاها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

نظر شما