شناسهٔ خبر: 54075068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکمیل یک طرح ورزشی در بافق، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

یزد - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: برای تکمیل ساختمان جایگاه ویژه فوتبال این شهر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

صاحب‌خبر -

سمیه ایزدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این ساختمان چند منظوره با وسعت یکهزار و ۷۰۰ متر مربع در چهار طبقه شامل: رختکن، خوابگاه، سالن کنفرانس، جایگاه ویژه مسئولان و خبرنگاران و سرویس بهداشتی، از سال ۱۳۹۹ آغاز شد. 

به گفته وی، اجرای طرح این ساختمان که به عنوان جایگاه ویژه فوتبال از آن یاد می شود همجوار زمین چمن فوتبال در سایت اداره ورزش و جوانان بافق با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب در حال ساخت است و افتتاح و تجهیز آن دسترسی آسان و یک نواخت را برای ورزشکاران و علاقمندان به فوتبال فراهم می کند.

وی با بیان اینکه همیشه هنگام برگزاری مسابقات استانی و کشوری دوستداران فوتبال،در آفتاب گرم و سرمایه خشک کویری در شرایط سخت بازی ها را تماشا می کنند اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

این مسئول، شهرستان بافق را معدنی و کارگری خواند و بیان کرد: وجود زیرساخت های ورزشی نخستین رکن نشاط بخشی به محیط اجتماعی و قشر کارگر است و باعث ایجاد روحیه امید و شادابی می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،از ساخت و راه اندازی چهار زمین چمن مصنوعی نیز در نقاط مختلف شهر در یکی دو سال گذشته خبر داد  و افزود: هم اینک سرانه ورزشی شهرستان به ازای هر نفر ۱.۵ متر مربع است.

تکمیل یک طرح ورزشی در بافق، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی و تامین زیرساخت های لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان و پرداختن آن ها به امر ورزش ، موثر و حائز اهمیت است.

ایزدیان همچنین از اقدامات و فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری برای توسعه فضاهای ورزشی به منظور رفاه حال شهروندان و گسترش آن در سطح محلات شهر تقدیر کرد و افزود: این دغدغه مدیریت شهری  باعث می شود که با ایجاد اماکن ورزشی در نقاط مختلف، توسعه سرانه ورزشی شهر افزایش یابد.

۶ هزار ورزشکار بافقی با داشتن کارت بیمه ورزشی، در قالب ۳۳ هیات ساماندهی شده اند که چهار هزار نفر مرد و بقیه زن هستند.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

نظر شما