شناسهٔ خبر: 54074379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تأکید معاون رئیس جمهور بر بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید/ برداشتن موانع اولویت‌ دولت است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بر لزوم بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید تأکید کرد و گفت: برداشتن موانع و مشکلات از پیش پای واحدهای صنعتی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم در مسیر گرمسار- سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان را در همان بدو روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: یکی از تأکیدات دولت در سفرهای استانی، اختصاص اعتبارات به واحدهای راکد تولیدی و صنعتی بود که مورد توجه مسؤولان قرار است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: طبق گزارش‌ استانداری سمنان، در چند ماه اخیر مشکلات چندین واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد و ۳۸ واحد راکد این استان به چرخه تولید بازگشت.

مرتضوی با اشاره به اینکه این اقدامات نشان از عزم جدی دولت در توجه به واحدهای تولیدی راکد است، عنوان کرد: بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید ایجاد تعداد قابل توجهی شغل را نیز به دنبال خواهد داشت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: برداشتن موانع و مشکلات از پیش پای واحدهای صنعتی ازجمله اولویت‌های دولت سیزدهم است.

مرتضوی گفت: امروز بازدیدهای مختلفی از واحدهای تولیدی و کارخانه‌های استان سمنان صورت گرفت و راهکارهای حمایت از واحدهای صنعتی که نیاز به توسعه داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: عزم تولیدگران در کشور و همچنین استان سمنان برای کمک و همراهی و رونق تولید جزم است و دولت نیز توان خود را برای رفع مشکل اشتغال مضاعف کرده و از برای تحقق آن، حمایت از تولید را مدنظر دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ی

نظر شما