شناسهٔ خبر: 54072417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجرایی رئیس جمهور:

احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است

گرمسار- معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است، گفت: برای توسعه اشتغال، حمایت از تولید به مثابه یک رکن مهم مد نظر قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی پیش از ظهر دوشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم در مسیر گرمسار به سمت سمنان و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات توسعه‌ای در استان، تاکید کرد: طی سال گذشته سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را به استان سمنان شاهد بودیم که در همان بدو روی کار آمدن دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی و در نهمین مقصد، صورت گرفت یکی از تاکیدات دولت در سفرهای استانی، اختصاص اعتبارات به واحدهای راکد تولیدی و صنعتی بود.

وی افزود: بر حسب گزارش‌های ارائه شده از سوی استانداری سمنان در همین چند ماه اخیر مشکلات چندین واحد تولیدی استان بررسی و شاهد بازگشت ۳۸ واحد راکد به تولید هستیم که نشان از عزم جدی دولت در توجه به واحدهای راکد است همچنین خروج واحدهای تولیدی از رکود، تعداد قابل توجهی اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برداشتن موانع از پیش پای واحدی صنعتی از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: امروز در استان سمنان بازدیدی از کارخانه‌های استان سمنان صورت گرفته و راهکارهای حمایت از واحدهای صنعتی که نیاز به توسعه داشتند، بررسی قرار گرفت است.

مرتضوی بیان کرد: خوشبختانه عزم تولیدگران ما در کشور و بالتبع استان سمنان برای کمک و همراهی و رونق تولید جزم است لذا دولت نیز توان خود را برای رفع مشکل اشتغال مضاعف کرده و از برای تحقق این امر، حمایت از تولید را در نظر دارد.

نظر شما