شناسهٔ خبر: 54071815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خبرهای انتظامی یزد/انتقام خواهر شوهر از عروس تا توقیف خودرو با ۱۳۰ میلیون ریال جریمه

یزد- ایرنا- رییس پلیس فتا استان یزد گفت: خواهر شوهری که به قصد انتقام، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی عروس خانواده شان در فضای مجازی کرده بود شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مرتضی ابوطالبی" اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه از انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و با بررسی های به عمل آمده، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، او را در یزد دستگیر کردند.

سرهنگ ابوطالبی ادامه داد: متهم که "خواهرشوهر" شاکی بود در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد؛ اما در ادامه با مواجه با مدارک و ادله جرم؛ به انتشار تصاویر خصوصی عروسشان در فضای مجازی اعتراف کرد.

رییس پلیس فتا استان یزد گفت: متهم قصد خود را از این عمل، انتقام گیری از عروس خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی و تخریب شخصیت اجتماعی زن برادر خود بیان کرد.

ابوطالبی یادآور شد: برابر ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهدشد.

***

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از توقیف یک دستگاه خودرو با ۱۳ میلیون تومان جریمه خبر داد.

 سرهنگ "منوچهر نصیری" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راه استان  بافق- بهاباد روز گذشته حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه در محور یزد- بافق به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر دارای ۱۳ میلیون ۸۸۶هزار و ۳۰۰ ریال خلافی می باشد.

  وی خاطر نشان کرد: رعایت نظم و انضباط ترافیکی از جمله مواردی است که آحاد جامعه باید نسبت به آن کوشا بوده و یاریگر پلیس باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه خودرو توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد، به عموم رانندگان و دارندگان وسایل نقلیه خودرویی توصیه کرد چنانچه وسیله نقلیه آنان به هردلیل دارای توقیف قضائی می باشد، قبل ازهر اقدام و استفاده از خودرو نسبت به رفع توقیف آن از مراجع ذیصلاح  اقدام کنند.

***

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از احتکار کالاهای اساسی مردم در یک انبار، اقدامات لازم جهت صحت و سقم موضوع را انجام دادند. 

وی افزود: بر این اساس، مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند انبار مذکور را شناسایی کنند که در بازرسی از این انبار ۲۴۲ کیلو روغن و یک تن و ۲۸۰ کیلو برنج در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی بافق در پایان تصریح کرد: در این خصوص یک محتکر دستگیر و پس ازتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

***

فرمانده انتظامی یزد گفت: در راستای برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع مواد خوراکی نظیر رو غن، برنج، قند و شکر  در یک انبار مطلع شدند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران با تحقیقات میدانی، مکان دقیق این انبار را در حومه شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند.

 فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۱۹ هزارو ۴۰۰ کیلو روغن های خوراکی، ماکارونی، برنج، قند و شکر احتکار شده کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد تصریح کرد: مقابله با احتکار یکی از اولویت های پلیس است که در این خصوص با تلاش های ماموران انتظامی، توفیقات خوبی به دست آمده است.

***

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی از تردد خودروی حامل محموله افیونی در جاده های این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی کامیون "بنز" حامل این محموله را در محور "مهریز- یزد" شناسایی و متوقف و در بازرسی انجام شده ۹۵ کیلو موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد استان های شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما