شناسهٔ خبر: 54071522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سردار آزمون زودتر از تیم ملی در قاره آمریکا

سردار آزمون زودتر از تیم ملی به قاره آمریکای شمالی سفر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با پایان بازی های بوندس لیگا سردار آزمون به همراه تیم بایرلورکوزن به مکزیک سفر کرده است. آنها قرار است فردا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم تولوکا این کشور بروند و درآمد حاصله از این بازی موجب شد تا باشگاه بایرلورکوزن سفر به مکزیک را بلافاصله بعد از پایان بازی های بوندس لیگا برنامه ریزی کند.

سردار آزمون که در آخرین بازی تیم ملی در مصاف با لبنان در استادیوم امام رضای مشهد موفق به گلزنی برای تیم ملی شد در ترکیب بایرلوکوزن در بوندس لیگا هم نمایش های خوبی داشته است بطوریکه پیش بینی می شود فصل آینده سردار آزمون در بوندس لیگا یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی باشد.

سردار آزمون بعد از بازگشت از مکزیک باید آماده حضور در اردوی تیم ملی شود. نکته جالب اینکه او بار دیگر به قاره آمریکا سفر خواهد کرد به این خاطر که تیم ملی روز 15 خرداد در شهر ونکوور به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت. البته بعد از این بازی تیم ملی مسابقه دوستانه دیگری را در کانادا برگزار خواهد کرد که به نظر می رسد بازی دوم در شهر تورنتو برگزار خواهد شد.

زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در جام جهانی دوحه بدون شک مورد توجه خواهند بود. به خصوص که مهدی طارمی به همراه پورتو به عنوان قهرمانی دست یافته است و بعد از اینکه گل او نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد به مهاجم شناخته شده ای در فوتبال جهان تبدیل شده است. این بدین معنی است که اسکوچیچ حتی در بازی با انگلیس تیم ملی را با دو مهاجم به میدان می فرستد.

نظر شما