شناسهٔ خبر: 54071128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبات نسبی در بازار ایلام حاکم شده است

مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سطح استان ایلام یک ثبات نسبی در بازار حاکم شده است ولی همچنان تشدید نظارت‌ها بر بازار به صورت گسترده ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

عطایی مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سطح استان ایلام یک ثبات نسبی در بازار حاکم شده است ولی همچنان تشدید نظارت‌ها بر بازار به صورت گسترده ادامه خواهد داشت و برخورد با متخلفانی که قصد بی‌ثباتی در بازار را داشته باشند صورت می‌گیرد.

وی افزود: اقلام کالایی که در مصوبه دولت شامل افزایش قیمت بوده است هیچ کمبودی در سطح استان ایلام وجود ندارد بلکه عرضه بیشتر از تقاضا مشاهده می‌شود و تمامی دستگاه‌های خدماتی و تولیدی برای تامین کالاهای اساسی مردم پای کار هستند.

 مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی جهاد کشاورزی ایلام ادامه داد: در مصوبه دولت حداکثر قیمت‌های این چهار قلم کالا تعیین شده و اجازه افزایش قیمت وجود نخواهد داشت اما با توجه به عرضه بیشتر در بازار و کاهش تقاضا قیمت برخی اقلام مصوب شده مانند تخم مرغ و پیش بینی می‌شود مرغ کاهش داشته باشد.

عطایی در ادامه گفت: هیچ مصوبه‌ای دال بر تغییر قیمت نان وجود ندارد و با هر نانوایی که قصد تغییر قیمت داشته باشد برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

وی در پایان افزود: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در بازار با شماره تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شماره ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی شکایات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما