شناسهٔ خبر: 54068248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادامه داستان دنباله دار خیابان غذا

شهردار کرمانشاه گفت : پروژه پیاده راه غذا کرمانشاه به صورت ناقص به بهره‌برادی رسیده و به سرمایه‌گذار اخطار رفع نواقص دادیم.

صاحب‌خبر -

نادر نوروزی گفت : کرمانشاه نیازمند چنین پروژه‌های است و از اجرای  پروژه پیاده راه غذاکه براساس ضوابط و مقررات قانونی باشند، حمایت خواهیم کرد.

به گفته شهردار کرمانشاه سرمایه‌گذار پروژه خیابان غذا به برخی از تعهدات خود عمل نکرده که موجب بروز مشکلاتی در این پروژه شده است.

او گفت: در  پروژه خیابان غذا بایستی سرمایه‌گذار از سازه‌های سبک و قابل حمل و جابجایی استفاده می‌کرد که متاسفانه از سازه‌های پایدار و بلوک استفاده شده است.

نوروزی می گوید: در یکی از بند‌های قرارداد که به امضا طرفین رسیده آمده که سرمایه گذار در تمام مراحل ساخت و بهره برداری از مصالح چوبی و سازگار با محیط زیست استفاده کند که صورت نگرفته است.

او گفت: یکی دیگر تعهدات سرمایه گذار اجرای طراحی دقیق فیزیکی مجموعه پیاده راه غذا بوده که پروژه به صورت ناقص به بهره برداری رسیده است.

به گفته نوروزی اصلی‌ترین مساله در این پروژه مسدود شدن پیاده رو است که بایستی سریعا نسبت به رفع این تخلف اقدام شود تا عبور و مرور برای عابرین از این منطقه آزاد شود.

او می گوید: شهرداری به دنبال رفع نواقص موجود و اجرای دقیق تعهدات سرمایه گذار است و به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این پروژه نیست. 

نظر شما