شناسهٔ خبر: 54065583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

در جلسه گل‌محمدی و درویش چه گذشت؟/ پرسپولیس ستاره به خدمت می‌گیرد/ حرف مهم یحیی به مدیرعامل سرخ‌ها

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه گفته می‌خواهد ۲ سال باقی‌مانده از قراردادش را هم سپری کند و برنامه‌هایی هم برای فصل بعد به رضا درویش ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

حوالی ظهر یکشنبه گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را در دفتر خود با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم برگزار کرد.

نه یحیی گل‌محمدی هنگام خروج از دفتر باشگاه و نه رضا درویش صحبتی درخصوص محتوای این جلسه با رسانه‌های گروهی انجام ندادند. سایت باشگاه نیز خبر کوتاهی منتشر کرد و نوشت: «در این جلسه درباره شرایط و برنامه‌های تیم در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ برتر بحث شد. همچنین درباره برطرف کردن مشکلات مالی و پرداخت طلب بازیکنان صحبت شد.»

این در حالی بود که طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی درخواست دارند نه مربی ایرانی بلکه یک مربی با کیفیت خارجی هدایت تیمشان برای فصل پیش رو را به عهده بگیرد. شکست برابر سپاهان از یک سو، از دست رفتن فرصت قهرمانی از سوی دیگر و از آن مهمتر، قهرمانی زودهنگام استقلال باعث شد تا پیج‌های هواداری پرسپولیس در فضای مجازی انتقادات تندی را متوجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس کنند. آن‌ها با برشمردن دلایل بی‌شماری از قهرهای سرمربی، بهانه‌های نامرتبط و اعتراض‌های مکرر گرفته تا نپذیرفتن ایرادات فنی، به گل‌محمدی و دستیارانش در پرسپولیس تاخته و خواسته‌اند این کادر فنی از پرسپولیس جدا شود.

علاوه بر این، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی درخواست دارند نه مربی ایرانی بلکه یک مربی با کیفیت خارجی هدایت تیمشان برای فصل پیش رو را به عهده بگیرد. با این وجود رضا درویش در این نشست خودمانی نیز همچون مصاحبه‌های قبلی خود بر حمایت از یحیی گل‌محمدی اصرار ورزیده و به سرمربی تیمش اطمینان خاطر داد که با هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده است.

شنیدیم در این جلسه، مدیرعامل پرسپولیس هرگونه صحبتی با برانکو، علی دایی، علی کریمی یا مربیان خارجی را تکذیب کرده و از یحیی گل‌محمدی خواست ۳ دیدار باقی مانده تا انتهای فصل را با قدرت ادامه دهد! نکته جالب آن که شنیدیم سرمربی پرسپولیس نیز در این نشست دو نفره خطاب به رضا درویش گفته است: «من دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌خواهم با قدرت به کارم ادامه دهم انتظار دارم امسال برخلاف پارسال که سجاد شهباززاده را باشگاه نخرید یا تلاشی جدی برای حفظ شهریار مغانلو انجام نداد جدی‌تر وارد نقل و انتقالات شوند چون برای فصل آینده بازیکنان قوی و ستاره می‌خواهم.»

یحیی گل‌محمدی پس از این جلسه و صحبت‌های رد و بدل شده با روحیه بهتری وارد تمرین پرسپولیس شد و شاگردانش را زیر نظر گرفت در حالی که هنوز اخبار جدایی احتمالی یا استعفایش در فضای مجازی دیده می‌شود!

نظر شما