شناسهٔ خبر: 54064954 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تصاویری از بازی لغو شده Scarface 2 فاش شد

گشت و گدار در لاس وگاس / VGC

صاحب‌خبر -

تصاویر مفهومی جدیدی از بازی لغو شده Scarface 2 توسط افشاگران به صورت آنلاین در توییتر منتشر شده است.

یکی از کاربران یوتیوب با نام Mafia Game Videos ویدیویی از این بازی به اشتراک گذاشته که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید. در این تصاویر مفهومی شاهد شهر لاس وگاس و همچنین صحرای نوادا هستیم که جز لوکیشن‌های اصلی بازی محسوب می‌شوند.

Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface

علاوه بر این تصاویر مفهومی، اسکرین‌شات‌های درون بازی نیز فاش شده که محیط‌های موجود در بازی مانند یک کازینو تا یک پارکینگ را نشان می‌دهد.

بازی اکشن ماجراجویی Scarface: The World Is Yours توسط استودیو Radical Entertainment توسعه یافت و سال 2006 برای پلی استیشن ۲، ایکس باکس، Wii و پی‌سی منتشر شده است. همچنین بازی قرار بود برای ایکس باکس ۳۶۰ نیز ساخته شود، اما این نسخه هرگز منتشر شد.

Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface Scarface

بازی به عنوان دنباله‌ای برای فیلم Scarface با بازی «آل پاچینو» در نقش تونی مونتانا محسوب می‌شود که تونی در آن به دنبال انتقام از شریک تجاری خود، «الخاندرو سوسا» است که تبدیل به دشمنش شده.

هرچند چندین بازی فیلم برای صداپیشگی نقش‌های خود در این بازی حضور داشتند، اما آل پاچینو چندان علاقه‌ای به این کار نداشت و فقط اجازه داد تا از چهره‌اش در بازی استفاده شود. او همچنین صداپیشه شخصیت تونی مونتانا در بازی را انتخاب کرده است.

بازی اول با نقدها نسبتا مثبتی روبرو شد و نسخه پلی استیشن ۲ آن در متاکریتیک امتیاز ۷۵ را کسب کرده است.

Radical Entertainment توسعه‌دهنده بازی در دوران پلی استیشن ۲ به دلیل بازی‌های زیادی شناخته شده بود. با این حال، سال ۲۰۰۵ توسط Vivendi Universal Entertainment خریداری و بعدا در سال ۲۰۰۸ با اکتیویژن ادغام شد. آخرین بازی رادیکال به عنوان یک استودیو مستقل، Prototype 2 بود که سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

 جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات ویجیاتو

VGC

برچسب‌ها:

نظر شما