شناسهٔ خبر: 54059531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: بازار چهارمحال و بختیاری از کالا اشباع شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید توزیع کالا در بازار استان به‌ قدری باشد که بازار از انواع کالا به‌ویژه روغن و مرغ اشباع شود، گفت: باید توزیع کالا در بازار استان مدیریت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان با تاکید بر اینکه باید رصد و نظارت بر بازار تشدید شود، اظهار داشت: خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌های عرضه کالا در سطح استان موجود است.

وی با بیان اینکه باید توزیع کالا در بازار استان به‌اندازه‌ای باشد که بازار از انواع کالا به‌ویژه روغن و مرغ اشباع شود، گفت: باید توزیع کالا در بازار استان مدیریت شده و کالاهای موجود در انبارهای احتکار در بازار توزیع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید کیفیت پخت نان در چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کند، تصریح کرد: نان یکی از محصولات مورد نیاز روزانه مردم است، بنابراین بازرسان بر پخت، کیفیت نان و فعالیت نانوایی‌ها در استان نظارت کنند.

حیدری تصریح کرد: ابهامات طرح هدفمندی یارانه‌ها برای مردم توسط متولیان تبیین شود، همچنین ساز و کار لازم برای ثبت‌نام افرادی که یارانه به آن‌ها تعلق نگرفته و نسبت به این مسئله معترض هستند، فراهم شود.

نظر شما