شناسهٔ خبر: 54050528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع بیش از ۸۰ تن روغن در بازار استان سمنان/ کمبود مرغ نداریم

استاندار سمنان با بیان اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۰ تن روغن به این استان وارد و در بازار توزیع شده است، گفت: تأمین گوشت مرغ به میزان مورد نیاز در بازار انجام شده و کمبودی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در دوازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با موضوع آخرین وضع تأمین کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: در حال حاضر تأمین گوشت مرغ به میزان مورد نیاز در بازار استان انجام شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در زمینه تأمین روغن نیز در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته و با اقدامات صورت گرفته بیش از ۸۰ تن روغن به استان سمنان وارد و در بازار توزیع شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در خصوص تخم مرغ نیز کمبودی در استان سمنان وجود ندارد، عنوان کرد: تأمین گوشت قرمز از دیگر مواردی است که اقدامات لازم برای تنظیم بازار در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

هاشمی بیان کرد: با اقدامات پیشگیرانه و لازم از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها توسط برخی متخلفان جلوگیری کرده و اجازه این موضوع را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل استان برای تأمین اعتبار و نقدینگی شرکت‌ها به‌منظور خرید نهاده دامی از طریق پرداخت تسهیلات آمادگی دارند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان به‌خوبی پای کار بودند و اقدامات مطلوب انجام شده و در آینده نیز این همراهی و همکاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما