شناسهٔ خبر: 54049317 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

دو قابلیت جدید توئیتر برای پاسخ دادن به پست‌ها

شبکه اجتماعی محبوب توئیتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که می‌تواند نحوه واکنش ما به توئیت‌ها را شکل دهد.

صاحب‌خبر -

فرارو- شبکه اجتماعی توئیتر در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شده است. این سایت بدون شک با ۱۰۰ میلیون کاربر فعال و ۵۰۰ میلیون توییت روزانه، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی موجود در جهان است. شبکه اجتماعی محبوب توئیتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که می‌تواند نحوه واکنش ما به توئیت‌ها را شکل دهد.

به گزارش فرارو، روز چهارشنبه ۱۱ می، "جین مانچون ونگ" بلاگر معروف و افشاگر اخبار پشت پرده شرکت‌های فناوری، تصاویری از دو ویژگی جدید در رابطه با پاسخ دهی به پست‌های توئیتر منتشر کرد. ونگ در اولین توئیت خود یک اسکرین شات از گزینه‌ی «Start a Space about this Tweet» و در دومین توئیت خود اسکرین شاتی از ویژگی «Pin Reply» را به اشتراک گذاشت.

Twitter Spaces قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک چت صوتی زنده که به عنوان Space شناخته می‌شود، میزبانی کنند یا در آن شرکت کنند. Start a Space about this به شما این امکان را می‌دهد تا میزبان یک چت صوتی زنده در مورد یک توییت خاص باشید. هنوز مشخص نیست که این گزینه فقط برای توییت‌های شخصی در دسترس خواهد بود یا می‌توان از آن برای ایجاد یک نسخه صوتی از توییت‌های دیگر کاربران نیز استفاده کرد.

توئیتر

ویژگی Pin Reply نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های خاصی که به توئیت‌های آن‌ها داده شده است را در بالای بخش پاسخ‌ها پین کنند. این ویژگی بسیار مفیدی خواهد بود. زیرا به کاربران این امکان را می‌دهد تا پاسخ حساب‌های خاص یا پاسخ‌هایی با اطلاعات مفید و یا پاسخ‌های جالب و سرگرم کننده را در بالای بخش پاسخ‌ها پین کنند تا دیگر کاربران مجبور نباشند وقت زیادی را صرف گشتن به دنبال این پاسخ‌ها کنند. یوتیوب و اینستاگرام نیز در حال حاضر ویژگی مشابهی مانند Pin Reply ارائه می‌دهند.

توئیتر

منبع: digitaltrends

برچسب‌ها:

نظر شما