شناسهٔ خبر: 54011986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وضعیت بازار مازندران در نخستین روز از اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد

نخستین روز از اجرای طرح دولت برای مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها در مازندران روال عادی خود را سپری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نخستین روز از اجرای طرح دولت برای مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها در مازندران روال عادی خود را سپری می‌کند.

از امروز اصلاح قیمت‌ها همزمان با سطح کشور در استان مازندران آغاز و همزمان اجازه برداشت یارانه افزایش یافته نیز از حساب یارانه‌گیران داده شد.

با اصلاح قیمت‌ها از روز گذشته شاهد شلوغی کاذب در برخی فروشگاه‌ها برای خرید مرغ و روغن در نقاط مختلف هستیم و این افزایش خرید و تقاضا باعث کم شدن برخی اقلام اساسی شده است.

در پی اجرای این طرح و مشکلات و نگرانی‌های مردم مسؤولان بیکار ننشستند و پیگیری‌های خود را در بازار در دستور کار قرار  دادند.

*کشف و عرضه ۳۰ تن روغن خوراکی در بابلسر

مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در این‌باره، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر عدم عرضه روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سازمان اطلاعات سپاه ناحیه بابلسر و همکاری بازرسان اداره صمت، حدود ۳۵ هزار لیتر روغن با قیمت قدیم در انبار یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشف و با دستور دادستان شهرستان به بازار عرضه شد.

وی افزود: این روغن‌ها که با نرخ پیش از اجرای طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها جهت عرضه در فروشگاه‌ها تولید شده بود، اما در یکی از انبارهای بزرگ بابلسر همچنان موجود بود، که با قیمت قبل از اجرای طرح در ۱۱۴ فروشگاه استان مازندران و ۸ فروشگاه زنجیره‌ای شهرستان بابلسر توزیع و عرضه شد.

*عادی شدن توزیع مرغ در رامسر از شنبه

ابراهیم شیرودعشوریان فرماندار رامسر نیز اظهار کرد: ۳ تن مرغ وارد شهرستان و بلافاصله توزیع خواهد شد.

وی افزود: از روز شنبه روزانه ۱۰ تن مرغ وارد شهرستان رامسر می شود و این کمبود مرغ و دیگر اقلام اساسی به وضعیت عادی برخواهد گشت.

فرماندار رامسر تصریح کرد: افزایش تقاضا از روز گذشته عرضه برخی اقلام اساسی را در رامسر و سراسر کشور با مشکل روبه‌رو کرده است که در این راستا براساس پیگیری‌های به‌عمل آمده از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت این کمبودها برطرف خواهد شد لذا مشارکت مردم و عدم خریدهای کاذب می‌تواند در کنترل این مهم اثرگذار باشد.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

نظر شما