شناسهٔ خبر: 53971066 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیلم «مرد بازنده» با بازی جواد عزتی به صورت آنلاین اکران می‌شود

فیلم محمدحسین مهدویان به فیلیمو می‌آید

صاحب‌خبر -

فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی به‌زودی به شکل آنلاین در فیلیمو اکران خواهد شد.

تاریخ اکران آنلاین مرد بازنده چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در پلتفرم فیلیمو گزارش شده است.

فیلم سینمایی مرد بازنده به نویسندگی ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمد حسین مهدویان داستان مردی است که «در گیرودار زندگی شخصی پر مشکلش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود؛ پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های او در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد…».

فیلم مرد بازنده فیلم مرد بازنده

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام ، مهدی زمین‌پرداز، سجاد بابایی، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی، منوچهر علیپور، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مرد بازنده» ایفای نقش کرده‌اند.

مجوز ساخت این فیلم در آذر ۱۴۰۰ دریافت شد و مراحل فیلم‌برداری نیز یک هفته بعد آغاز شد. تهران و مازندران از مکان‌های تصویربرداری این پروژه بوده‌است. این فیلم برای نخستین بار در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

همچنین بد نیست بدانید مرد بازنده در جریان چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست در بخش‌های بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شود.

ویجی‌لاگ پلاس: جدایی سازنده‌های توم ریدر و دیوس اکس از اسکوئر انیکس

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

برچسب‌ها:

نظر شما