شناسهٔ خبر: 53936870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تیم آنجلوتی بی انگیزه‌تر از همیشه

شکست رئال در دربی مادرید پس از قهرمانی لالیگا

خبرگزاری ایرنا

تیم فوتبال رئال مادرید که قهرمانی‌اش در لالیگا قطعی شده در دربی مادرید مقابل رقیب دیرینه خود تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین و مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه متروپولیتانو در شهرآورد مادرید مقابل رقیب دیرینه خود یعنی اتلتیکو قرار گرفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

شاگردان آنجلوتی در شرایطی مقابل رقیب دیرینه خود قرار گرفتند که در ۸ رویارویی اخیر خود هیچگاه مقابل اتلتیکو شکست نخورده بودند.

همچنین آخرین تقابل دو تیم نیز با برتری ۲ بر صفر کهکشانی ها خاتمه یافته بود.

از طرفی دیه گو سیمئونه نسبت به آخرین دیدار خود در برابر اتلتیک بیلبائو پنج تغییر در ترکیب خود لحاظ کرد تا بتواند از این دیدار خانگی امتیاز بگیرد.

از طرفی کارلو انجلوتی به بازیکنان اصلی خود مانند کورتوا کارواخال و کریم بنزما در این دیدار استراحت داد تا آنها را بتواند برای دیدار فینال لیگ قهرمانان سرحال در اختیار داشته باشد.

البته رئال مادرید قهرمانی در لالیگا قطعی شده است و در پنج دیدار اخیر خود در این رقابت ها طعم شکست را نچشیده بود.

با توجه به رسم دیرینه مبنی بر تونل افتخار برای قهرمان، اما اتلتیکو تونلی را برای رئال نزد تا بدین ترتیب جنگ را با توپ پر آغاز کرده باشد.

با این حال این شاگردان دیگو سیمئونه بودند که بازی را هجومی آغاز کردند و در ده دقیقه اول سه خطر جدی توسط یونیک کاراسکو و آندره کوره‌آ خلق کردند هیچیک از آنها ثمری نداشت.

در دقیقه ۳۷ داور خطای خسوس وایخو را داخل محوطه جریمه روی کُئِنها پنالتی تشخیص داد که VAR هم این تصمیم او را تایید کرد.

یونیک کاراسکو این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

با این حال در دقیقه ۴۴ کهکشانی ها این شانس را داشتند که بازی را به تصاویر بکشانند تا بازنده به رختکن نروند اما شوت تونی کروس با اختلافی اندک از کنار دروازه بان اتلتیکو به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم بار دیگر اتلتیکو به فشار حملات خود افزود و در دقیقه ۵۵ و ۵۹ روی شوت های از راه دور موقعیت هایی خلق شد که راهی به دروازه نداشت.

در دقیقه ۶۷ هم شوت فده والورده به شکل خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد اتلتیکو می توانست توسط کاراسکو گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او در موقعیت تک به تک با بدشانسی به تیر خورد تا اختلاف همان یک گل باقی بماند.

در ۱۰ دقیقه پایانی اما رئالی ها به فشار حملات خود افزودند تا بازی را به تساوی بکشانند اما درخشش اوبلاک مانع باز شدن دروازه لوس بلانکوس شد تا شاگردان سیمئونه فاتح دربی مادرید شوند.

اتلتیکو مادرید ۶۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول پایین تر از سه‌ویا، بارسلونا و رئال مادرید باقی‌ماند.

رئال هم در حال حاضر ۸۱ امتیازی و صدرنشین است.

نظر شما