شناسهٔ خبر: 53907433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسیدگی مجدد به پرونده قاتل شهید رنجبر درهفته آینده

رئیس کل دادگستری فارس گفت: برای پرونده قاتل شهید رنجبر در روز ۲۴ اردیبهشت وقت رسیدگی مجدد در نظر گرفته شده است؛ این اتفاق به دستور دیوان عالی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به آخرین روند رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر بیان کرد: پرونده قاتل شهید رنجبر در استان فارس رسیدگی و حکم قصاص صادر شد.

وی ادامه داد: این پرونده با اعتراض وکیل محکوم، به شعبه ۲ دیوان عالی کشور ارسال شد. وکیل متهم اعتراض داشت که شاید متهم دچار اختلالات روحی و روانی باشد و پرونده باید به هیئت کارشناسی پزشکی قانونی برود تا آنها نیز نظرشان را بدهند.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: نظر بدوی کارشناس پزشکی قانونی مبنی براین بود که متهم، هیچگونه اختلال روحی و روانی ندارد که پرونده با این دلایل، به استان فارس ارسال شد. شعبه دادگاه یک کیفری فارس مجددا پرونده را به پزشکی قانونی ارسال کرد و هیئت پزشکی قانونی، این نکته را تایید کرد که متهم هیچ مشکل روحی و روانی عمده‌ای نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد این پرونده در ۲۴ اردیبهشت مجدد رسیدگی می شود، گفت: دستور دیوان این بود که وقت رسیدگی مجدد برای این پرونده تعیین شود و امیدواریم در زمان مقرر، دادگاه برگزار و رسیدگی مجدد انجام شود.

انتهای خبر/خ

نظر شما