شناسهٔ خبر: 5377348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل اوقاف اردبیل:

مقبره شهدای مدفون در امامزاده سیدسلیمان(ع) مشگین‌شهر احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مقبره شهدای مدفون در امامزاده سیدسلیمان(ع) فخرآباد شهرستان مشگین‌شهر احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی عصر امروز در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: احداث مقبره شهدای مدفون در جوار امامزاده سیدسلیمان(ع) فخرآباد شهرستان مشگین‌شهر امسال آغاز شده که تلاش می‌کنیم با تسریع در عملیات اجرایی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد: مقبره شهدای مدفون در امامزاده سیدسلیمان(ع) فخرآباد در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل  فونداسیون و اسکلت آن اجرایی شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه پیش‌بینی‌ می‌شود تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از مقبره شهدا در این مکان معنوی و مذهبی باشیم.

قیامی از تسریع در عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل شاهد تسریع در احداث مقبره شهدای مدفون در امامزاده سیدسلیمان(ع) فخرآباد می‌شویم تا بتوانیم در موعد مقرر و تا پایان سال کار بهره‌برداری از این پروژه را انجام دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اختصاص اعتبارات لازم برای احداث مقبره شهدا خبر داد و افزود: این پروژه برای احداث و تکمیل به 500 میلیون ریال اعتبار نیاز داشته که تمامی این اعتبارات از سوی اداره کل اوقاف استان اردبیل تامین شده و تخصیص می‌یابد.

وی بیان کرد: تکمیل احداث مقبره شهدای امامزاده سیدسلیمان(ع) فخرآباد سبب رونق و توسعه گردشگری مذهبی در این منطقه شده و می‌تواند در افزایش زائران این امامزاده تاثیر بسزایی داشته باشد که باید برای دستیابی به این امر مهم تلاش و جدیت بر تکمیل این پروژه مذهبی و معنوی در شهرستان مشگین‌شهر باشد.

انتهای پیام/ ی

نظر شما