شناسهٔ خبر: 53346303 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان + هزینه‌ها

تحصیل کردن در کانادا مزایای فراوانی برای افراد به دنبال دارد. از جمله این موارد می‌توان به بورسیه تحصیلی دانشجویان نخبه و دارای امتیاز اشاره نمود. به طور کلی متقاضیان زیادی از سرتاسر دنیا خواهان تحصیل در دانشگاه های سطح اول کانادا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تحصیل در کانادا می تواند رویای دانشجویان زیادی باشد. کانادا دارای شرایط و ضوابط خاصی است و دانشجویان رشته‌های مختلف برای اپلای دانشگاه های کانادا بایستی از آنها مطلع شوند. تحصیل در کانادا و دانشگاه های آن موجب خواهد شد تا سطح علمی پربار تری داشته باشید.

شرایط تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا برای اکثر رشته های تحصیلی که در دانشگاه‌های ایران تدریس می‌شوند امکان پذیر است. سیستم آموزش عالی کانادا یکی از بهترین و نوین ترین سیستم های آموزشی و تربیتی در سراسر جهان محسوب می‌شود.تحصیل در کانادا مشمول پرداخت شهریه و هزینه های دیگری است که دانشجویان بایستی توان پرداخت آن را داشته باشند.

 با این وجود جالب است بدانید که هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا نسبت به آمریکا و اروپا بسیار کمتر است.

 تحصیل کردن در کانادا معمولاً مقرون به صرفه تر از دیگر کشورها می‌باشد، چرا که کانادا کشوری صنعتی بوده و در حوزه آموزش نیروی انسانی از پویایی بالایی برخوردار است.تحصیل در کانادا آرزوی تعداد زیادی از افرادی است که در دانشگاه‌های مختلف مشغول به تحصیل می باشند.

 تحصیل کردن در کانادا مزایای فراوانی برای افراد به دنبال دارد. از جمله این موارد می‌توان به بورسیه تحصیلی دانشجویان نخبه و دارای امتیاز اشاره نمود.  به طور کلی متقاضیان زیادی از سرتاسر دنیا خواهان تحصیل در دانشگاه های سطح اول کانادا هستند.

 تحصیل در کانادا یک فرصت بسیار ارزشمند است تا سطح سواد آکادمیک خود را افزایش دهید. تحصیل کردن در کانادا به راحتی امکان پذیر است. لذا اگر قصد دارید برای دانشگاه های مطرح و سطح اول کشور کانادا درخواست دهید تنها کافیست به وب سایت atiyeafarinan.com مراجعه کنید. در موسسات مهاجرتی همچون: آتیه آفرینان، ویزاگردی، ملک پور و ... اخذ اقامت و کارهای مرتبط با پذیرش در دانشگاه های برتر کشور کانادا به خوبی شرح و توصیف شده است.

بهترین دانشگاه های کانادا

تحصیل در کانادا برای تمامی دانشجویان و کسانی که قصد دارند تا تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاهی با شرایط ایده‌آل ادامه دهند و برای ویزای کانادا اقدام کنند، فراهم است. دانشگاه‌های کشور کانادا تقریباً در اکثر رشته ها از کشورهای مختلف و قاره‌های گوناگون دانشجو می پذیرند. تحصیل در کانادا و دانشگاه های آن دیگر یک رویا نیست. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا تعدادی از دانشگاه های کانادا که تاکنون ایرانیان زیادی را پذیرش نموده اند بررسی کنیم و شرایط ورود به آنها را عنوان نماییم.

تحصیل کردن در کانادا شامل موارد خاصی است. احتمالاً اولین آنها آشنا بودن با دانشگاه های این کشور می باشد. کالج جورج براون اولین دانشگاهی می باشد که تصمیم داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 کالج جورج براون دارای سابقه‌ای طولانی و دراز مدت در امر آموزش می باشد.زمان احداث این دانشگاه به سال ۱۹۶۷ برمی گردد.

تحصیل در کانادا و درس خواندن در دانشگاه جورج براون برای اکثر دانشجویان ایرانی امکانپذیر میباشد. این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آمادگی پذیرش دانشجویان را از کشورهای مختلف دارا می باشد.

تحصیل کردن در کانادا و و کالج هامبر یک فرصت ایده‌آل برای دانشجویانی است که دنبال آموختن تخصص های مربوط به فناوری اطلاعات، رسانه و هنر می باشند.رشته های متعددی در دانشگاه های کانادا تدریس می گردد.

کالج هامبر، نیاگارا و سنکا

اساتید کالج هامبر از سابقه‌ای طولانی در امر تدریس برخوردار بوده اند.بی‌شک کالج هامبر می تواند یک گزینه ایده‌آل برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف به حساب آید.

 تحصیل در کانادا در کالج هامبر برای تعداد زیادی از دانشجویان امکان پذیر است. چرا که این کالج رشته‌های مختلفی را تدریس می کند. تحصیل در کانادا تنها مختص دانشجویان رشته‌های خاص نمی باشد.  دانشگاه‌های این کشور از نظر تعداد رشته‌های تحصیلی رتبه دوم را در جهان دارا هستند.

 تحصیل در کانادا در کالج نیاگارا می تواند انتخابی مناسب و مطلوب برای افرادی باشد که به دنبال یادگیری تخصص های مربوط به گردشگری و مهمانداری هستند. کسب و کار رستوران و رشته های مدیریتی نیز از جمله رشته های دیگر این کالج هستند.

 تحصیل کردن در کانادا و داخل شهر تورنتو رویای اکثر دانشجویان نخبه و مطرح می باشد‌. یکی از معروف ترین و معتبرترین دانشگاه های شهر تورنتو کانادا که اتفاقاً سابقه پذیرش تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی را نیز دارد کالج سنکا می باشد.

 کالج سنکا در مقطع کارشناسی دانشجویان رشته‌های حسابداری و امور مالی را پذیرش می کند.

 تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان + هزینه‌ها

سیستم آموزش عالی کانادا

تحصیل در کانادا و فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها و کالج های مطرح آن می‌تواند موقعیت های شغلی فراوانی را پیش روی دانشجویان بگذارد. دولت کانادا در سالیان اخیر نشان داده که علاقه مند به جذب متقاضیان خارجی از کشورهای مختلف می باشد.

 تحصیل در کانادا بسیار آسان تر از آن چیزی است که تصورش را کنید. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت کانادا تا سال ۲۰۲۲ میلادی تعداد دانشجویان خارجی که تحصیلات عالی را در دانشگاههای کانادا انجام می‌دهند به ۴۵۰ هزار نفر می‌رسد.

 تحصیل در کانادا در سال های ۲۰۱۴ و همچنین ۲۰۱۵ نسبت به سال‌های اخیر تفاوت و تمایز چشمگیری داشته است. جالب است بدانید که در آن سالها تنها ۲۲۵ هزار نفر از مراکز و موسسات آموزش عالی کانادا فارغ التحصیل شده بودند. این موضوع به صورت کاملاً شفاف و علنی نشان می‌دهد که دولت کانادا به دنبال افزایش پذیرش متقاضیان خارجی و دانشجویانی که قصد دارند تا در کانادا به تحصیل بپردازند می باشد.

 تحصیل کردن در کانادا روز به روز خواهان بیشتری پیدا می‌کند. محبوبیت کشور برگ افرا در بین دانشجویان و متقاضیان خارجی در حال گسترش است.

تحصیل کردن در کانادا مزایا و فواید بسیاری برای فارغ التحصیلان فراهم می‌آورد. سیستم آموزش عالی کشور کانادا یکی از بهترین ها در جهان محسوب می گردد. تحصیل در کانادا برای اغلب دانشجویان دانشگاه‌های کشور ایران مقدور و مهیا می باشد.

 تحصیل در کانادا به علت سیستم آموزشی عالی پیشرفته آن بسیار محبوب شده است. تحصیل در کانادا به علت کیفیت بالای آموزش در دانشگاه ها و کالج های آن مورد توجه دانشجویان کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است.

 تحصیل کردن در کانادا به نحوی است که ارتباط مابین علم و عمل بسیار نزدیک می‌شود. این ویژگی سبب تمایز سیستم آموزش عالی کانادا از سایر سیستم های مرسوم شده است.

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان + هزینه‌ها

مزایای تحصیل در کانادا

تحصیل کردن در کانادا مطابق با استانداردهای غربی می باشد.

 این سیستم آموزشی به گونه است که دانشجویانی که سه تا چهار سال تحصیل در دانشگاههای کانادا را با موفقیت به پایان برسانند مدرک لیسانس را دریافت می کنند.

 مقطع کارشناسی که در آن تحصیل سه تا چهار سال طول می‌کشد عمدتاً توسط دانشجویانی که قصد آموختن حرفه‌های مختلف را دارند انجام می‌شود.

تحصیل در کانادا مزایای بسیار زیادی برای دانشجویان به دنبال خواهد داشت.

 غیر ممکن است که کارفرمایان به منحصر به فرد بودن مدارک تحصیلی از کالج کانادا توجه نکنند.‌

جالب است بدانید که بیش از ۱۰۰ کالج و دانشگاه در کشور کانادا وجود دارند.

 تحصیل در کانادا در کالج ها و دانشگاه های مطرح آن انجام می گیرد. با این حال تفاوت اصلی و اساسی این است که کالج‌ها آموزش های کاربردی را در زمینه های فنی و نیمه حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

 تعدادی از کالج ها در امر آموزش چندان کمتر از دانشگاه ها نیستند و حتی بعضی از آنها حق اعطای مدرک لیسانس را دارند.

 تحصیل در کانادا در رشته های گوناگون و بسیار زیادی انجام می گیرد. رشته های بسیار زیادی در کالجها و دانشگاههای کانادا به دانشجویان تدریس میشود.

 با این وجود  برترین حوزه ها مربوط به فناوری اطلاعات، میکرو الکترونیک، مهندسی ها، تجارت و علوم طبیعی هستند.

تحصیل کردن در کانادا دارای ارزش والایی می‌باشد. چرا که معمولاً تقاضا برای فارغ التحصیلان کانادا در بازارهای کار کانادا و دیگر نقاط جهان بسیار زیاد است.

نظر شما