شناسهٔ خبر: 5316978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل ستاد تأمین دیه جرائم غیرعمد قزوین در گفت‌وگو با تسنیم:

آزادی زندانیان قزوین در جشن گلریزان اولویت‌بندی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل ستاد دیه جرائم غیر عمد استان قزوین گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد براساس شرایط زندگی و میزان جرم زندانی اولویت بندی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد آبفروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد براساس شرایط زندگی و میزان جرم زندانی اولویت بندی می‌شود که در این زمینه زندانیانی که بدهی و دیه آنها پایین تر است در اولویت قرار دارند.

وی افزود: ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین، هر ساله جشن گلریزان برگزار می‌کند این در حالی است که در سال گذشته 288 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که 274 نفر از این زندانیان مرد و 14 نفر از آنان زن بودند.

آبفروش اظهارکرد:  برای  بازگرداندن این زندانیان به آغوش گرم خانواده بیش از 145 میلیارد ریال پرداخت شده است که این مبلغ با همکاری و کمک منابع ستاد دیه کشور، خیران، اعتبارات بانکی جمع‎‌آوری و بخش قابل توجهی نیز توسط صاحبان حق بخشیده شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشن گلریزان عنوان کرد: جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هر ساله در ماه مبارک رمضان با حضور جمع زیادی از خیران و خانواد‌های زندانیان دراستان قزوین برگزار می‌شود.

آبفروش با بیان این نکته که برگزاری جشن گلریزان با چند محوریت با کمک خیران برگزار می‌شود تصریح کرد: از جمله این محوریت‌ها می‌توان به کمک‌های خیران، مددکاران در ستاد دیه  و ارائه تسهیلات  به زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین بیان کرد: امیدواریم با مشارکت گسترده خیران و مددکاران امسال نیز همانند سال‌های گذشته بتوانیم جمع زیادی از زندانیان را به زندگی عادی بازگردانیم.

انتهای پیام/ج

نظر شما