شناسهٔ خبر: 52696415 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

شرایط استفاده از سهمیه استخدام در آموزش و پروش

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت‌نام ایثارگران در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایمنا، سردار حسن‌زاده در خصوص ثبت‌نام ایثارگران در آزمون‌های استخدامی اظهار کرد: با توجه به شروع ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت آموزش و پرورش، ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه مجازند نسبت به ثبت‌نام خود جهت بهره‌مندی از سهمیه استخدامی در دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام کنند.

وی افزود: تمام ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود با رعایت نکات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون تا پایان تاریخ ثبت‌نام آزمون اقدام کنند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نکات لازم که ایثارگران باید در ثبت‌نام مدنظر داشته باشند، گفت: سهمیه ایثارگران جهت بهره‌مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد است و پنج درصد نیز باید الزاماً از شغل محل‌های مختص به گروه ایثارگری خود استفاده کرده و وضعیت شغلی آنان در سیستم سجایا شاغل ثبت نشده باشد.

حسن‌زاده افزود: شغل محل‌های مربوط به سهمیه حداقل ۲۵ درصد و ۵ درصد در این آزمون به‌صورت مجزا از سایر سهمیه‌ها تفکیک شده است.

ثبت‌نام سازمان سنجش از طریق نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

منبع: ایمنا

نظر شما