شناسهٔ خبر: 5251148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قالیباف: ایستگاههای مترو تهران به عدد200 خواهد رسید

تهران - ایرنا - محمد باقر قالیباف شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت ایران شهری مدرن و پویا در مسیر پیشرفت وعدالت در منطقه است گفت: طی سه سال آینده شمار ایستگاههای مترو تهران را به 200 عدد خواهیم رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، قالیباف شامگاه سه شنبه در آیین امضای پیمان خواهرخواندگی تهران و تفلیس که در سالن کمال الملک برج میلاد برگزار شد گفت: تهران شهری پویا و زنده در مسیر پیشرفت است و این موضوع زبانزد دوستان و دشمنان ما است.

شهردار تهران اظهارداشت: دیروز نود و یکمین ایستگاه مترو پایتخت به بهره برداری رسید و در مدت سه سال آینده تعداد ایستگاه های متروی تهران را به 200 ایستگاه خواهیم رساند که چنین اتفاقی را نمی توان در پاریس ، لندن و سئول دید.

قالیباف با اشاره به اینکه همکاری با سایر شهرهای دنیا از مهمترین سیاست ها و اولویت های شهرداری تهران است گفت: البته اولویت ما کشورهای با سابقه تاریخی و همسایه است و از این که تفاهم نامه خواهر خواندگی بین دو پایتخت ایران و گرجستان امضا شده خوشحال هستم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: سفر نمایندگان تفلیس به کشورمان باعث همکاری جدی بین دو پایتخت خواهد شد چرا که تهران در زمینه های عمرانی ، فضای سبز، محیط زیست ، بازیافت زباله ،I.T.S و بافت های فرسوده آماده است همکاری هایی را با تفلیس داشته باشد .

آیین امضای پیمان خواهر خواندگی تهران و تفلیس در برج میلاد به امضا شهرداران ایران و گرجستان رسید، که در این تفاهم نامه توسعه فضای سبز، پروژه های عمرانی و تبادل اطلاعات و مطالعات و پژوهش را به همراه خواهد داشت.

تهرام **7247**1540**1348 ** 1095

نظر شما