شناسهٔ خبر: 52495093 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

حمله کروکدیل گرسنه به پسر نوجوان + فیلم

کروکدیل گرسنه با تعقیب پسر نوجوان تجربه ای وحشتناک را برای او رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  پسر شکارچی حرفه‌ای کروکدیل «استیو اروین» از حمله کروکدیل جان سالم به در برد.

بنا به گزارش دیلی میل»، رابرت اروین قصد غذا دادن به یک کروکدیل را داشت که مورد تعقیب غافلگیرانه آن قرار گرفت. پس از آنکه این کروکدیل باغ وحش سالت واتر از خوردن طعمه‌ای که رابرت برایش پرتاب کرده بود منصرف شد به تعقیب وی پرداخت و او برای نجات زندگی اش مجبور به فرار شد.

بنا به این گزارش رابرت و تیم همراهش در حال ضبط یک مستند برای یک کانال های تلویزیونی آمریکایی بودند که این صحنه به شکل دیگری و دور از انتظار آن رقم خورد.  این اتفاق در باغ وحش معروف سالت واتر در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

رابرت ۱۸ ساله در حال آزمایش کسپر برای آنکه مطمئن شود از محل نگهداری جدید خود راضی است بود که این اتفاق افتاد. این نوجوان شجاع ابتدا وارد محل نگهداری کروکدیل شد. او سپس با طعمه‌ای که در دست داشت به این حیوان که در داخل آب بود نزدیک شد. اما لحظاتی بعد کروکدیل به جای خوردن طعمه از آب بیرون آمد و به تعقیب رابرت پرداخت.

با این حال رابرت موفق شد از مقابل کروکدیل دور شده و جانش را نجات دهد. او با اشتراک این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «خطرناک‌ترین کروکدیلی که به آن غذا دادم.»

حجم ویدیو: 9.38M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57
دانلود ویدیو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما