شناسهٔ خبر: 52464931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری حوادث| از کشف 58 کیلو شیشه تا برادرکشی بخاطر تقسیم میراث

مهم‌ترین اخبار حوادث استان فارس از قتل در جهرم تا مصدومیت 10 نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: درگیری ۲ برادر بر سر تقسیم ارث و میراث منجر به قتل یکی از آنان شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در روز 16 بهمن‌ماه در یکی از محلات شهرستان جهرم، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قاتل به سرعت از محل وقوع متواری شده بود، گفت: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از دیگر اعضای خانواده مشخص شد قاتل 40 ساله به منزل پدر خود مراجعه و به علت اختلاف بر سر تقسیم ارث و میراث (زمین‌های کشاورزی) با اسلحه شکاری برادر 34 ساله خود را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران از همان لحظات اولیه اقدامات خود را جهت شناسایی و دستگیری متهم آغاز و قاتل فراری که عرصه را بر خود تنگ دیده بود پس از  24 ساعت خود را تسلیم قانون کرد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه قاتل اسلحه به کار برده در صحنه قتل را نیز به مقر انتظامی دلالت و تحویل ماموران داد، خاطر نشان کرد: نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

 کشف شیشه در نی ریز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز موفق شدند در بازرسی از یک سواری پیکان 58 کیلو شیشه کشف کنند.

سردار رهام‌بخش حبیبی با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک سواری پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن 58 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک سواری 405 که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، تصریح کرد: هر دو راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حبیبی خاطرنشان کرد: این فرماندهی با تمام توان برای ایجاد امنیت پایدار مردم پای کار است و هرگونه تحرک قاچاقچیان و سوداگران مرگ را رصد می‌کند و نمی‌گذارد خواب خوش بر چشمان این افراد بنشیند.

 بر اثر واژگونی مینی‌بوس 10 نفر مصدوم شدند

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در کمربندی شیراز، 10 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در کمربندی شیراز به مأموران پلیس راه اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه مینی‌بوس با 10 سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه هر 10 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت این حادثه را (صحنه به هم خورده) موکول به تحقیقات بعدی اعلام کردند.

انتهای پیام/س

نظر شما