شناسهٔ خبر: 52277649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل هلدینگ بیت‌العربی در بغداد:

ظرفیت ۳ پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد

مدیرعامل هلدینگ بیت‌العربی در بغداد گفت: ظرفیت ۳ پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد که باید از این ظرفیت برای معرفی بهتر این کلانشهر بهره برد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - ابوهاشم البحرینی در دیدار با سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون برای حضور گردشگران عراقی در استان فارس تلاش بیشتری انجام شود.

او با بیان اینکه باید با افراد صاحب‌نظر نشست‌هایی در این زمینه برگزار شود، گفت: ظرفیت ۳ پرواز در هفته از مبدأ عراق به شیراز وجود دارد که باید ظرفیت‌های گردشگری شیراز در همه زمینه‌ها برای گردشگران عراقی معرفی شود.

مدیرعامل هلدینگ بیت العربی در بغداد، گفت: خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از ظرفیت‌های گردشگری شیراز هستیم و آمادگی نشست با استان فارس در بغداد را داریم.

البحرینی به برگزاری نمایشگاه گردشگری در بغداد در فرودین ماه سال آینده هم اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان فارس وجود دارد از این استان دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه شرکت کند و این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی استان فارس در عراق خواهد بود.

او گفت: استان فارس و شیراز باید بهتر به گردشگران عراقی معرفی شود و ما به دنبال اقدامات عملیاتی در این زمینه هستیم.

سید مؤید محسن نژاد، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس نیز در این نشست گفت: شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت در ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فضای این شهر به شمیم امین ولایت و برکت آمیخته‌شده است.

او گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک فم‌تور با بخش خصوصی عراق هستیم که در فرصتی مناسب در این فم‌تور فعالان بخش خصوصی کشور عراق با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری مذهبی، سلامت و طبیعی استان فارس آشنا خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: ارتباط خط هوایی از شیراز به نجف، کربلا، بصره و شمال عراق در تبادل گردشگران مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما