شناسهٔ خبر: 52274095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیرانوند: از اینکه تست کرونایم مثبت شد، شوکه شدم

دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: عجیب است که در فاصله یک روز بعد از بازی با عراق تست کرونای من مثبت شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از پیروزی برابر عراق و صعود به مسابقات جام جهانی، روز سه شنبه باید به مصاف امارات برود. ملی پوشان قبل از این دیدار تست کرونا دادند که جواب تست علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان مثبت شد و به هیمن دلیل او اردوی تیم ملی را ترک کرد. بیرانوند هم اکنون در قرنطینه حضور دارد و درباره آخرین وضعیت خود صحبت‌هایی انجام داد.

فعلا شرایط خوبی دارم و خدا را شکر هیچ علائمی از ویروس در بدنم وجود ندارد. من هم مانند سایر بازیکنان با تست منفی وارد اردو شدم و حتی یک روز قبل از بازی با عراق هم تست دادیم که آن هم منفی شده بود. وقتی بعد از بازی با عراق تست دادم مشخص شد که جواب تست من مثبت است. بعد از این اتفاق من از کسانی که آزمایش می‌گرفتند سوال کردم چطور تست من منفی بوده و حالا مثبت شده است؟ خودم هم نمی‌دانم چرا باید چنین اتفاقی بیفتد. من کاملا با تیم در ارتباط بودم و در رختکن هم با بازیکنان دیگر بودیم و کنار هم عکس گرفتیم. امیدوارم ملی‌پوشان تیم کرونا نگرفته باشند، زیرا بازی مهمی با امارات داریم. به هر حال قرار است امشب تست نهایی از من گرفته شود که امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و بتوانم در کنار تیم باشم.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان امارات است.

انتهای پیام/

نظر شما