شناسهٔ خبر: 52245839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مهدی طارمی عزادار بود و گل صعود به جام جهانی را زد

مهدی طارمی در حالی که به خاطر درگذشت عموی خود عزادار بود در ترکیب تیم ملی موفق به زدن گل صعود به جام جهانی شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، مردم بوشهر به خاطر عزادار بودن خانواده مهدی طارمی بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی از هرگونه شادی و جشن جلوی خانه آن ها اجتناب کردند.

حرمت به طارمی مرحوم

خبر ورزشی نوشت: پدر و مادر مهدی طارمی همچنان در بوشهر زندگی می‌کنند و نزد اهالی محله خود احترام ویژه‌ای دارند. فوتبال‌دوستان بوشهری چهار سال قبل وقتی مهدی دروازه ازبکستان را باز کرد و به جام جهانی رفتیم، مقابل منزل پدری او شادی می‌کردند تا هم بابت رسیدن به جام جهانی خوشحال باشد و هم  همشهری ملی‌پوش خود را تکریم  کنند.

ولی پنجشنبه‌شب وضعیت کاملاً متفاوت بود و همان مردم به حرمت پدر و خود مهدی طارمی ترجیح دادند مقابل منزل مهاجم تیم ملی تجمع چندانی نداشته باشند. عموی مهدی که رضا طارمی نام داشت و یکی از مداحان سرشناس شهر بوشهر محسوب می‌شد، چند روز قبل از بازی ایران و عراق به رحمت خدا رفت و به همین خاطر فوتبالی‌های شهر ترجیح دادند به حرمت آن مرحوم و عزاداری خانواده طارمی، مقابل منزل آنها شادی کنند.

گلزنی در لباس عزا

خود مهدی هم از اتفاق رخ داده برای عمویش ناراحت بود و به عنوان عزادار وارد اردوی تیم ملی شد ولی برای موفقیت ایران نهایت تلاش خود را انجام داد و با وجود سختی‌های فراوانی که برای رسیدن به اردوی تیم ملی کشید، با تمام وجود بازی کرد و یکی از حساس‌ترین گل‌های زندگی خود را به ثمر رساند تا برای ششمین مرتبه راهی  جام جهانی شویم.

پیام تبریک

تا ظهر روز جمعه اثر چندانی از پلاکارد و بنر برای تبریک  به مهدی طارمی و خانواده‌اش در سطح شهر بوشهر دیده نمی‌شد ولی دکتر محمدی زاده، استاندار بوشهر بلافاصله پس از پایان مسابقه پیام تبریکی برای صعود تیم ملی و به‌ویژه مهدی طارمی صادر کرد. صعودی که اگر تست کرونا  مهدی قائدی مثبت نمی‌شد، با حضور دو بوشهری در جمع ملی‌پوشان رقم می‌خورد.

 

نظر شما