شناسهٔ خبر: 52245700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قهرمانی نیم فصل ملوان با جشنواره گل تکمیل شد

ملوان بندرانزلی یکی از نمایندگان گیلان در لیگ یک موفق شد با پیروزی پرگل قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فارس از رشت، هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که ملوان صدرنشین موفق شد به پیروزی برسد و تعقیب کننده جدی این تیم، یعنی مس کرمان با شکستی نزدیک مقابل پارس جنوبی جم، از صدر جدول فاصله گرفت تا خیبر در رده دوم قرار بگیرد.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، حمید کاظمی، محمد رستمی، حسین کامیاب، عبدالعظیم گوک، محمد صادق بارانی، پوریا غلامی و سبحان پسندیده را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

مهدی قنبری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز محمد ره آورد، محمد مشایخ، حسن پولادی، صالح غلامی، محمد جواد مرادی، یزدان کاکاوندی، امین احسان بخش، احسان جوزی پوران، محسن زارعی، امیرحسین نوایی و میلاد سوری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گل‌های تیم ملوان را صادق بارانی در دقیقه ۱۵ و ۱۹ و امیرحسین یحیی زاده در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند.

صادق بارانی نیز همانند باقی بازیکنان ملوان توانسته د درخشش تیم مازیار زارع و پژمان نوری تاثیر گذار باشد و یکی از بهترین بازیکنان این دیدار نیز بود.

با توجه به این نتایج، ملوان بندر انزلی که صدرنشین لیگ دسته اول است ۳۶ امتیازی شد و با توجه به شکست مس کرمان مقابل پارس جنوبی، فاصله یک امتیازی خود با مس را به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده‌اش به چهار امتیاز رساند. همچنین خیبر خرم‌آباد به لطف پیروزی پرگل مقابل ویستا توربین توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به مس، به رده دوم رسید. چرا که دیدار مستقیم دو تیم هنوز برگزار نشده و دیدار دو تیم مس و خیبر، هفته آینده برگزار خواهد شد که بسیار تعیین کننده است.

نتایج کامل این دیدارها را در زیر می‌بینید:

شمس آذر قزوین یک - قشقایی شیراز ۲
خیبر خرم‌آباد ۳ - ویستا توربین یک
خوشه طلایی ساوه ۲ - استقلال خوزستان ۲
پارس جنوبی جم یک - مس کرمان صفر
مس شهر بابک یک - شهرداری آستارا یک
ملوان بندرانزلی ۳ - شاهین شهرداری بوشهر صفر
ماشین‌سازی تبریز ۲ - آرمان گهر سیرجان ۲
استقلال ملاثانی صفر - شهرداری همدان صفر
سایپا ۳ - رایکای بابل ۲

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در لیگ یک فوتبال ایران هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما