شناسهٔ خبر: 52245239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گزارش تصویری

اردوی راهیان نور دانش آموزان نجف آبادی

اردوی راهیان نور دانش‌آموزان به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(علیهاالسلام) با ۱۸۸۱ دانش آموز به صورت غیر حضوری و ۱۵ دانش آموز به همراه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی‌حضرت زینب(سلام الله علیها) به صورت حضوری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، اردوی راهیان نور دانش‌آموزان به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(علیهاالسلام) با حضور ۱۸۸۱ دانش آموز به صورت غیر حضوری و ۱۵ دانش آموز به همراه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی‌حضرت زینب(سلام الله علیها) به صورت حضوری برگزار شد.

افتتاحیه اردو در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با روایتگری آقای حبیبی با موضوع معنویت در زندگی آغاز شد و سپس از مناطق اروند رود، شلمچه و منطقه عملیاتی کربلای 4 با روایتگری روایان و مداحی مداحان اهل بیت علیه السلام، بازدید به عمل آمد.
درادامه نیز از مناطق طلاییه و نهر خین بازدید و شهادت غواصان در‌عملیات ام الرصاص تشریح شد و سپس در اردوگاه شهید باکری اختتامیه و اتمام برنامه‌ی راهیان نور اجرا به عمل آمد.

گفتنی است دانش آموزان ازاین برنامه بسیار استقبال کرده و فعالیت ‌های مربوطه‌ را برای خادمان، طلاب و دبیران خود ارسال کردند.

نظر شما