شناسهٔ خبر: 52245233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه بهار:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و اقتدار است

بهار-امام جمعه بهار گفت: با گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی اگر بخواهیم گل سرسبد دستاورد این انقلاب را مد نظر داشته باشیم باید همین عزت و اقتدار را بیاندیشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با بیان اینکه دشمن به اشکال مختلف درصدد این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، اظهار داشت: دستاوردها در عرصه‌های مختلف در سایه عزتی است که اسلام و انقلاب به ما داده است.

وی ادامه داد: عزت در سایه اخلاص و ولایت‌مداری به دست آمده و مانند گوهری است که به راحتی روزی مردم نمی‌شود.

امام جمعه بهار اظهار داشت: با گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی  اگر بخواهیم گل سرسبد دستاورد این انقلاب را مد نظر داشته باشیم باید همین عزت و اقتدار را بیاندیشیم.

وی با اشاره به جنایات انجام شده در یمن توسط آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی گفت: جنایات انجام شده به مردم مظلوم یمن  حرکت وحشیانه‌ای است و آن چیزی که بر اثر این بمباران به دست آمد باعث کشتار و زخمی شدن هزاران مظلوم شده است.

ارزنده ادامه داد: هرجایی که ظلم و فساد باشد باید درمقابل آن ایستاد و متاسفانه یک فرد معلوم الحالی از بیرون شهرستان وارد شهر بهار شده و هر غلطی دلش می‌خواهد می‌کند.

وی افزود: بهار شهر عالمان و عارفان است و افتخار شهر بهار آیت الله بهاری است و دو شهید مدافع حرم و بیش از ۶۰۰ شهید از دیگر افتخارات است و شب گذشته در یکی از تالارهای بهار شاهد عروسی مختلط بودیم که این حرکت محکوم است و مسئولان امنیتی باید هوشیارانه با این قبح شکنی برخورد کنند و طبق موازین شرعی باید مراسمات برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما