شناسهٔ خبر: 52245092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرانبارالوم:

مقاومت یمن منجر به نابودی آل سعود می‌شود

حجت الاسلام دارابی گفت: مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع یمن در برابر فشارهای ددمنشانه آل سعود پیروزی را بر جبهه حق حتمی خواهد کرد و دشمن روز به روز به زوال نزدیک خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام محمد مهدی دارابی امام جمعه موقت شهرستان انبارالوم در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: نبی مکرم اسلام بالاترین و با ارزش ترین سعادت برای انسان را عمرطولانی توام با اطاعت و بندگی حق تعالی می داند.

وی افزود: اگر به راحتی از لقمه حرام صرف نظرکردیم درقیامت هم مثل برق عبور میکنیم.صراط مستقیم در دنیا قدم برداشتن برمسیر پیامبر و اهل بیت ایشان است.مکتب حاج قاسم سلیمانی،صراط مستقیم است.

دارابی در ادامه ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی برای ما یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ بوده و خواهدبود.

امام جمعه موقت انبارالوم اضافه کرد: تعبیر امام خمینی که فرمود انقلاب ما انفجار نور بود،مفهوم عمیقی دارد؛ یعنی دراین عالم خاکی که سراسر ظلمت و طغیان و سرکشی بود،جرقه های اولیه انقلاب زده شد و بارهبری امام و بصیرت مردم باعث یک انفجار بزرگی ازنور شد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما عالم تاب است و تمام عالم را بیدار خواهد کرد. ملت های منطقه در سرتاسر جهان تمام نگاهشان به کشور ما و ملت شیعی و گوششان به دهان مبارک مقام معظم رهبری است.

وی ابراز کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری رهبر حکیم و فرزانه ماست که چشم بیدار و دیده بان بابصیرت جامعه و امت اسلامی شده و هست.

دارابی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب بیان کرد: باید قدردان این ایام و داشته های خود باشیم.دراین ماه کارهای خیر را چند برابر و گناهان را محو نابود خواهد کرد.اگر کسی یک روز از این ماه روزه بگیرد خداوند صدسال آتش جهنم را از او دور میکند.

انتهای پیام/

نظر شما