شناسهٔ خبر: 52245050 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هشدار: موج ششم کرونا در این استان آغاز شد

اقتصادنیوز: به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با افزایش چهار برابری ابتلا، موج ششم کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام افزایش چهار برابری مبتلایان به کرونا در یک هفته گذشته، از ورود به موج ششم در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: با ورود به موج ششم بیماری، آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان طی یک هفته ۴ برابر شد. مراجعات سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی نیز افزایش چشمگیری داشته است و روزانه بین ۸۰۰ تا یک هزار نفر به ما مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا آبادان، وی افزود: هرگونه علائم سرماخوردگی و گلودرد باید اُمیکرون فرض شود. افرادی که چنین علایمی دارند باید بلافاصله خود را از اطرافیان جدا کنند و در جمع خانواده و جامعه حضور پیدا نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: این افراد باید در منزل از ماسک استفاده کنند و حتی‌الامکان در اتاق جداگانه استراحت کنند یا فاصله دو متری را از دیگران رعایت کنند.

وی افزود: تکمیل واکسیناسیون، استفاده از ماسک، عدم حضور در اماکن شلوغ و سربسته و پرهیز از شرکت در دورهمی‌ها می تواند ما را از یک موج سهمگین نجات دهد.

نظر شما