شناسهٔ خبر: 52244836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اهالی فارس در اعتراض به کشتار یمنی‌ها راهپیمایی کردند

شیراز-ایرنا-اهالی استان فارس و شهر شیراز در پی کشتار مردم یمن برای حمایت از این ملت و اعتراض به کشتار مردم این کشور توسط ائتلاف سعودی اماراتی همزمان با سایر نمازگزاران سراسر ایران بعد از اقامه نماز جمعه هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰ راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن با حضور پرشور اهالی استان فارس و شیراز بعد از برپایی نماز جمعه برگزار شد.

راهپیمایی شیرازی‌ها همراه با شعارهای استکبارستیزی ،مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود از حرم مطهر شاهچراغ(ع) آغاز و تا بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و چهارراه پیروزی ادامه داشت.

بعدازظهر جمعه هشتم بهمن و همزمان با دیگر نقاط کشور، مردم در شیراز با شرکت در این راهپیمایی، ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی، کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کرده و از ملت مسلمان آن کشور حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که همزمان در دیگر نقاط استان فارس نیز برپا شد، ضمن محکومیت کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی اماراتی به رهبری آمریکا و حمایت صهیونیست کودک‌کش، نفرت و خشم انقلابی خود را علیه ائتلاف متجاوزان سعودی اماراتی فریاد زدند.

بمباران‌های گسترده شهرها،زیرساخت‌ها و اماکن غیر نظامی یمن در روزهای اخیر منجر به شهادت بسیاری از مردم این کشور شده است.

نظر شما