شناسهٔ خبر: 52244768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقتدار امروز انقلاب اسلامی استکبار جهانی را چالش کشیده است

خبرگزاری صداوسیما

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به افتخارات کشورمان در جهان گفت : عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران ، استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز باظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی آنچنان در جهان تاثیرگذار بود که هیچ نظریه پردازی در سطح جهان تصور نمی‌کرد دین در عرصه حکومت و زمامداری به منصه ظهور برسد و قوانین الهی برای اداره جامعه به‌کارگیری شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره از بدو تاسیس تاکنون، به عنوان مهم‌ترین کانون خبری دنیا بوده و هست ادامه داد: دشمنان نظام تبلیغات جهانی به راه انداختند که انقلاب اسلامی ، چهلمین سالگرد پیروزی اش را جشن نخواهد گرفت، اما به کوری چشم دشمنان، امروز این کشور در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته است.

خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه ۱۲ بهمن یکی از خاطره انگیز‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: این روز ورود رهبر کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) به میهن اسلامی، آغاز دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن حکومت طاغوتی پهلوی است.

امام جمعه ایلام همچنین در ادامه با تبریک پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال کشور به جام‌جهانی ۲۰۲۲، افزود: این صعود مقتدر نشان دهنده قدرت جوانان ایران اسلامی است که در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین با اشاره به حلول ماه مبارک رجب، خاطرنشان کرد: اولین جمعه ماه رجب، لیله الرغایب است که فرصت ویژه‌ای که خداوند متعال به انسان‌ها برای بندگی داده ومردم از برکت‌های این‌ماه بهره‌کافی ببرند.

<div id="video-display-embed-code_7568643"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3347000/7568643?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما