شناسهٔ خبر: 52244650 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

وزیر صنعت در فومن: به آینده صنعت و تولید امیدواریم/ دولت دغدغه‌های ‌تولیدکنندگان را تسهیل‌ می‌کند

تسنیم

گروه استان‌ها ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت و تولید در سال‌های اخیر با چالش‌های بسیاری مواجه شده که رفع آن نیازمند اقوام میدانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، سیدرضا فاطمی امین عصر امروز در بازدید از چند شرکت‌های تولیدی در  شهرستان فومن اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای احیای واحدهای صنعتی انجام پذیرفته که نیازمند تداوم است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با استمرار این حرکت می‌توانیم به آینده صنعت و تولید امیدوار باشیم خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر صنعت و تولید با چالش‌های جدی مواجه شده که همدلی و اقدامات میدانی برای احیای آنان نیاز مبرم است.

فاطمی امین فرصت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند و مناسب تولید و صنعت در شهرستان فومن را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها ابراز داشت: واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال در شهرستان فومن باید هر چه زودتر آغاز به کار کرده و احیا شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت اهمیت برطرف ساختن دغدغه‌های تولیدکنندگان را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه دغدغه‌های صنایع و تولیدکنندگان مشترک است تصریح کرد: رویکرد دولت در حوزه تولید و صنعت تسهیل‌گری در امور است.

به گزارش شفاف، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از وزرای همراه دولت در سفر استانی به گیلان است که با حضور در شهرستان‌ فومن به بررسی مشکلات این شهرستان‌ محروم در حوزه تولید پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما