شناسهٔ خبر: 52244595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کسر جریمه 230 هزار یورویی بنزما از حساب بانکی

جریمه 230 هزار یورویی کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، روی پرونده متئو والبوئنا از حساب بانکی این بازیکن کسر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بنزما در طول چند سال اخیر درگیر پرونده عجیبی در فرانسه بود که زمینه‌ساز دوری طولانی مدت این بازیکن از تیم ملی کشورش شد.

این مهاجم رئال مادرید متهم بود که قصد باج‌گیری از متئو والبوئنا، هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، بر سر یک ویدیوی غیراخلاقی از این بازیکن را داشته است.

در نهایت دادگاه مربوط به این اتهام چند ماه قبل برگزار شد و بر اساس رای این دادگاه، بنزما متهم شناخته شده و به یک سال حبس تعلیقی و همچنین پرداخت 230 هزار یورو جریمه متهم شد.

در واقع متهمان این پرونده هرکدام باید 150 هزار یورو به این بازیکن سابق المپیک مارسی پرداخت می‌کردند و بنزما باید 80 هزار یورو نیز به عنوان جریمه به دادگاه می‌پرداخت.

 

 

این ملی‌پوش فرانسوی که سال گذشته میلادی بالاخره پس از چند سال دوری از سوی دیدیه دشان بار دیگر به تیم ملی کشورش دعوت شده و عملکرد خوبی را نیز به نمایش گذاشت، هنوز اقدام به پرداخت این جریمه نکرده بود وحالا روزنامه فرانسوی لوپاریزین مدعی شده که همین موضوع باعث شد دادگاه اقدام به کسر این مبلغ از حساب بانکی او کند.

این در حالی است که بنزما و آنتوان وی، وکیل این بازیکن، نسبت به رای صادره اعتراض کرده و خواهان برگزاری دادگاه تجدیدنظر بودند.

بنزما پیش از این بارها هرگونه اتهام باج‌خواهی و همکاری با متهمان اصلی این پرونده را رد کرده و اعلام کرده بود که تنها قصد کمک به هم تیمی‌اش برای خروج از بحرانی را داشته است.

نظر شما